Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ephe varmasti pitää tästä.

Mahtavaa sävellystyötä ja melodian käyttöä. Ei voi kun pitää.

Tuli mieleeni että suurinosa elokuvista olisi ihan turhanpäiväistä huttua ilman musiikkia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pitääkin käydä stalkkaamassa, jos ne olis täälläkin päin valikoimissa <3

Luulisi, samaa ketjua kuitenni. :) Samalla hyllyllä oli muitaki Amerikan herkkuja, mm. peanut butteria ja vaahterasiirappia.

Luulisi, samaa ketjua kuitenni. :) Samalla hyllyllä oli muitaki Amerikan herkkuja, mm. peanut butteria ja vaahterasiirappia.

Pop Tartseja varten perustin jenkkiruokatredinkin. Eipä vähään aikaan ole tullutkaan syötyä, ja ehkä on paras jättää jatkossakin kauppaan. Joutuu syömään aina laatikon kerrallaan. Maapähkinävoi on kyllä melko hyvä tuote, PB&J-leivät maistuu kovasti. Myös viikolla hehkuttamani riisikakku maapähkinävoilla ja banaanilla kannattaa kokeilla.

Nyt se on Ephekin sitten flipannu ihan totaalisesti.

Oliko kukaan eilen Tavastialla väijymässä tätä:

Eli ei ollu. Arvasin.

Tänään tuo laulu- ja soitinyhtye esiintyy Jyväskylässä, mutta eihän noille su illan keikoille kukaan pysty, jos ma aamuna oltava työmaalla:jahas:

Kyllä mulla flippaa säännöllisin väliajoin aina vain pahempaan suuntaa, mutta kaikenlaista roskaa sinäkin kuuntelet perkele.

:rock:

Pop Tartseja varten perustin jenkkiruokatredinkin. Eipä vähään aikaan ole tullutkaan syötyä, ja ehkä on paras jättää jatkossakin kauppaan. Joutuu syömään aina laatikon kerrallaan. Maapähkinävoi on kyllä melko hyvä tuote, PB&J-leivät maistuu kovasti. Myös viikolla hehkuttamani riisikakku maapähkinävoilla ja banaanilla kannattaa kokeilla.

Muistelinkin sinun maininneen niistä siinä ketjussa ja siksi ostin, kun harvemmin noita bongaa. Koko laatikkohan mullakin meni, mutta onneksi on varaa tankkailla hiilareita. :D

Mua taas väsyttää. Koko viiikon univelat alkaa viimein kaatua niskaan...

Etkö nukkunut viime yönä? :wtf: Mä nukuin varmaan liikaa, väsyttää... :)

Tästähän pitävät kaikki!
Samoin tästä:

Oon melkein sitä mieltä että kuuro saa olla jos ei pidä Impperiaali marssista. Tosin Beethovenkin olisi diggaillut jos olisi vilkaissut partituuria.

:rock:

Vittuu! Lähetin sitten itselleni vieras viestin kun härnäsin tota epheä, taas saa hävetä:face:

Back
Ylös Bottom