SIC-
VIP
Vanha uutinen, mutta naurattaa edelleen niin pirusti :D Hieno mies, hieno elämä.
http://iltalehti.fi/hullumaailma/2012072015864965_hu.shtml
Selkeesti joku Goatfucker

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vanha uutinen, mutta naurattaa edelleen niin pirusti :D Hieno mies, hieno elämä.
http://iltalehti.fi/hullumaailma/2012072015864965_hu.shtml

Pitääkö minun ruveta pitämään jotain treenipäiväkirjaa ja heittää HeiaHeiaan treenit, että jengi uskoo minun treenaavan :lol2:
Kyl sä voisit, me tiedetään kyllä monta bissee sä joit viime viikolla, mut ei sitä, et oot treenannukin :D
Hjoo... Eihän tää meinaa lähtee millää. Tosin kuume on kadonnut sentään.
Mäkin jäin nyt saikulle kun pari päivää sitkeilin ja olin noheva duunari.. Mut ei vittu eilen töistä kun kävelin autolle(mihin on about 15km työpisteeltä) niin olo oli ihan ku ois ollu tosi huonossa pilvipöhnässä. Ihme jumitusta ja en meinannu mun autoa edes löytää. Kattoo jos perjantaina pääsis jo avuks duuniin ku on kiireisempi päivä..
Mäkin jäin nyt saikulle kun pari päivää sitkeilin ja olin noheva duunari.. Mut ei vittu eilen töistä kun kävelin autolle(mihin on about 15km työpisteeltä) niin olo oli ihan ku ois ollu tosi huonossa pilvipöhnässä. Ihme jumitusta ja en meinannu mun autoa edes löytää. Kattoo jos perjantaina pääsis jo avuks duuniin ku on kiireisempi päivä..
Mä en ees jaksais kävellä 15km, joten en ihmettele tota oloo.
Sä oot sentää sellasessa duunissa että sielä varmaan ymmärrettään sairastelun ja batkeerien päälle sen verran ettei vedetä hernettä niin pahasti nenään kun noissa tehdashommissa. Ainakin voisin kuvitella.
E. Mites muuten se pysäköinti sielä? Joutuuko siitä maksaa ja löytyyks sieltä ees paikkoja?
No mitä helvettiä eikö porukka oikeesti tajunnut tota läpäksi.? Noh, matka on kohtuuton kuitenkin mielestäni.
Sori meni täysin ohi, en aistinut minkäännäköistä viitettä läppään. Kerkesin jo miettiä, että kyllä on kaikki isoa etelässä.