Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Annetaan lapsille sakset käteen ja annetaan luonnon hoitaa loput.
?
m_82823.webp

Kyl sä voisit, me tiedetään kyllä monta bissee sä joit viime viikolla, mut ei sitä, et oot treenannukin :D

Se on katonääs maassa maan tavalla, niin sali jää välillä kakkoseksi. Meinaan päiväohjelmaan kuuluu halpaa bisseä ja pyöräilyä pitkin päivää. Äsken nappasin kaupasta vastaleivottua leipää ja siihen kylkeen Camembert-juustoa, aiettä. Ja toki myös donitseja.

Hjoo... Eihän tää meinaa lähtee millää. Tosin kuume on kadonnut sentään.

Mäkin jäin nyt saikulle kun pari päivää sitkeilin ja olin noheva duunari.. Mut ei vittu eilen töistä kun kävelin autolle(mihin on about 15km työpisteeltä) niin olo oli ihan ku ois ollu tosi huonossa pilvipöhnässä. Ihme jumitusta ja en meinannu mun autoa edes löytää. Kattoo jos perjantaina pääsis jo avuks duuniin ku on kiireisempi päivä..

Mäkin jäin nyt saikulle kun pari päivää sitkeilin ja olin noheva duunari.. Mut ei vittu eilen töistä kun kävelin autolle(mihin on about 15km työpisteeltä) niin olo oli ihan ku ois ollu tosi huonossa pilvipöhnässä. Ihme jumitusta ja en meinannu mun autoa edes löytää. Kattoo jos perjantaina pääsis jo avuks duuniin ku on kiireisempi päivä..

Mä en ees jaksais kävellä 15km, joten en ihmettele tota oloo.

Sä oot sentää sellasessa duunissa että sielä varmaan ymmärrettään sairastelun ja batkeerien päälle sen verran ettei vedetä hernettä niin pahasti nenään kun noissa tehdashommissa. Ainakin voisin kuvitella.

E. Mites muuten se pysäköinti sielä? Joutuuko siitä maksaa ja löytyyks sieltä ees paikkoja?

Mä en ees jaksais kävellä 15km, joten en ihmettele tota oloo.

Njoo

Sä oot sentää sellasessa duunissa että sielä varmaan ymmärrettään sairastelun ja batkeerien päälle sen verran ettei vedetä hernettä niin pahasti nenään kun noissa tehdashommissa. Ainakin voisin kuvitella.

E. Mites muuten se pysäköinti sielä? Joutuuko siitä maksaa ja löytyyks sieltä ees paikkoja?

No ainakin ne näki että olen oikeasti kipeä perkele kun pari päivää sitkeilin sielä. Ihan sama ymmärtääkö vai ei.. Pysäköinnistä mulla on kaks sanaa: Vittu mitä paskaa.

15km autolle? Mitä helvettiä? :lol2: Täyskuntosenakin tulis varmaan jonkinlaisia nilkkavaivoja ja polvet turpoais.

No mitä helvettiä eikö porukka oikeesti tajunnut tota läpäksi.? Noh, matka on kohtuuton kuitenkin mielestäni.

No mitä helvettiä eikö porukka oikeesti tajunnut tota läpäksi.? Noh, matka on kohtuuton kuitenkin mielestäni.

Sori meni täysin ohi, en aistinut minkäännäköistä viitettä läppään. Kerkesin jo miettiä, että kyllä on kaikki isoa etelässä.

Back
Ylös Bottom