Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täytin mää, tosin melkein kuukausi sitten : )

Oli silleen ihan ikimuistoiset synttärit kun voitin yhden pikku kisan ja mulle luettiin onnitteluruno palkintopallilla :D

Empä mä kyllä ole sinua täällä vähään aikaan "nähnytkään" että siinä mielessä menee spekseihin :) Myöhästyneet onnittelut nyt kuitenkin.

Judiksella ruoka-aika
normal_862822149.jpg

^Kiitti vaan, ihan karmea nälkä ja kiusaat tuollaisilla kuvilla. :jahas:

Ole hyvä, minä lähden kauppaan. Jos ostaisi vähän herkkujakin :)

Lisää puukkoa kylkeen, menisi edes mahaan, että nälkä loppuisi. :D

Ei niitä kokolappuja kannata katsoa ollenkaan. Ihan paskaa, kukaan noudata samoja mittoja kuitenkaan.

Ja vaikka sovitat t-paidan ja ostat juuri passelin, niin ensimmäisen pesun jälkeen koko on muuttunut kaksi pykälää. Suuremmaksi.
Pari muka "laadukasta" merkkiä edustavaa paitaa tullut ostettua kuukauden aikana ja molempien kanssa käynyt samalla tavalla. :jahas:

Ja vaikka sovitat t-paidan ja ostat juuri passelin, niin ensimmäisen pesun jälkeen koko on muuttunut kaksi pykälää. Suuremmaksi.
Pari muka "laadukasta" merkkiä edustavaa paitaa tullut ostettua kuukauden aikana ja molempien kanssa käynyt samalla tavalla. :jahas:

Ei ainakaan Bossin paidoille käy noin.

En oo myöskään huomannut robbarin t-paidoille käyvän mitään erikoista pesussa.

No ihan niin laatumerkkiä kuin Boss kuitenkaan. Muttei kuitenkaan kympin rättejä. Eihän laadukkaalle puuvillalle pitäisi käydä mitään, vaikka 60 asteessa pesiskin. Noille riitti ihan 40 astetta...

Kävin hierojalla. Joko hieroja on ruvennut helläkätisemmäksi tai mun paikat ei oo enää niin jumissa kuin ennen tai oon vaan tottunu sen käsittelyyn.
Ei tullu kyyneliä silmistä tällä kertaa. Säärien, reisien eikä pakaroidenkaan hieronta aiheuttanut tarvetta itkuun. :o

Löysin peräkontista Mars-patukan, joka on vissiin ollu siellä edellisestä kesälomasta asti (kesäkuusta siis). Oli hieman epäilyttävän näköinen, kun
avasin sen. Se on vissiin sulanu ja jäätyny muutamaan kertaan... Mutta maistu edelleen Marsilta. :D

Löysin peräkontista Mars-patukan, joka on vissiin ollu siellä edellisestä kesälomasta asti (kesäkuusta siis). Oli hieman epäilyttävän näköinen, kun
avasin sen. Se on vissiin sulanu ja jäätyny muutamaan kertaan... Mutta maistu edelleen Marsilta. :D

Sitä on taidettu treffailla Rantojenjätkää? :D

21. - 23.9. olis ihan lapseton ja akaton viikonloppu! Pitää ehdottomasti kehittää jotain, kimppatreeniä ?

Sitä on taidettu treffailla Rantojenjätkää? :D

HAa.. Yks päivä mietinki mikä hemmetti sen nimimerkki oli :D Ihme että muistat.. onks tuttu ?

Back
Ylös Bottom