Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olis vielä 6 h töitä. 40 minuuttia, niin alkaa ensimmäinen työpäivä loman jälkeen. Kiinnostus -1000000. :jahas:

Taitaa olla parasta pakanaviikinkimetallirymistelyä koskaan. Vanhat Enskatkin joutuu melkein taipumaan tälle. Örgh

Noh, katotaan nyt. Ihan timanttista settiä anyhau.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Selkä jumissa, piti silti aamulla tunkea salille :D Iltapäivällä/illalla shoppailua -Wiiiiiii! Lomalla on mukavaa.

Jos jumissa on kipeä, niin mulla on sama. Näinä hetkinä sitä häviävän hetken käy mielessä, että pitäiskö alkaa venyttelee mutta nopiasti se sitten haihtuu kun kipu hellittää. :D

Jaha jehovat käväisi.. Kerkesivät aloittaa "me.." niin vastasin "että joo, ei todellakaan kiinnosta" ja vedin oven kiinni.

Helvetti kun tarttis ostaa isompia paitoja. Ei enää oikeen nää slimfittimäiset istu. Hehe

Helvetti kun tarttis ostaa isompia paitoja. Ei enää oikeen nää slimfittimäiset istu. Hehe

Ostin tänään slimfit t-paitoja, L-kokoa, koska sitä ovat aina ennenkin olleet. Kuitenkin koska ne olivat sen verran halvalla, niin totesin, että "nappaanpa XL-kokoisen treenipaidaksi". Sitten se tunne, kun himassa huomaat, että se XL istuukin itse asiassa paremmin kuin L. Taidan vähentää kaljanjuontia.

Kerkes alottaa eli et avannu ovea munasillas?

Joo en. En odottanu jehovia alkuunkaan. Olin varma että joku lapsen kavereista kyselee leikkimään.

Ostin tänään slimfit t-paitoja, L-kokoa, koska sitä ovat aina ennenkin olleet. Kuitenkin koska ne olivat sen verran halvalla, niin totesin, että "nappaanpa XL-kokoisen treenipaidaksi". Sitten se tunne, kun himassa huomaat, että se XL istuukin itse asiassa paremmin kuin L. Taidan vähentää kaljanjuontia.

Ei niitä kokolappuja kannata katsoa ollenkaan. Ihan paskaa, kukaan noudata samoja mittoja kuitenkaan.

Haa, mitä minä olenkaan sanonut!

Vielä puolitoista tuntia töitä ja kotiin. :dance:

Haha, eräs miespuolinen kaverini meni ostamaan M-koon slimfit-paidan ja loppujen lopuksi antoi sen mulle kun tursusi siitä ulos aika huolella. On muuten mulle ihan sopiva. Niin ja en oo miesten kokoa.

Voi vitulla päähän, väärät lamput ostin tietenkin. Noh, passikuvat on sentään.

Tuliko mummojen potkija -ilme kuviin? :D

Ihan offtopiccina onko Daniela täyttäny vastikään vuosia..? Vai muistanko näin väärin..? Täällä on kyllä paljon noita kakskakkosia naikkosia (pienoiskivääreitä olemassa:D) että saatan muistaa väärinkin :)

Ihan offtopiccina onko Daniela täyttäny vastikään vuosia..? Vai muistanko näin väärin..? Täällä on kyllä paljon noita kakskakkosia naikkosia (pienoiskivääreitä olemassa:D) että saatan muistaa väärinkin :)

Täytin mää, tosin melkein kuukausi sitten : )

Oli silleen ihan ikimuistoiset synttärit kun voitin yhden pikku kisan ja mulle luettiin onnitteluruno palkintopallilla :D

Back
Ylös Bottom