Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selkä jumissa, piti silti aamulla tunkea salille :D Iltapäivällä/illalla shoppailua -Wiiiiiii! Lomalla on mukavaa.
Jaha jehovat käväisi.. Kerkesivät aloittaa "me.." niin vastasin "että joo, ei todellakaan kiinnosta" ja vedin oven kiinni.
Helvetti kun tarttis ostaa isompia paitoja. Ei enää oikeen nää slimfittimäiset istu. Hehe
Toi "Hehe" kruunas kaiken :D
Helvetti kun tarttis ostaa isompia paitoja. Ei enää oikeen nää slimfittimäiset istu. Hehe
Kerkes alottaa eli et avannu ovea munasillas?
Ostin tänään slimfit t-paitoja, L-kokoa, koska sitä ovat aina ennenkin olleet. Kuitenkin koska ne olivat sen verran halvalla, niin totesin, että "nappaanpa XL-kokoisen treenipaidaksi". Sitten se tunne, kun himassa huomaat, että se XL istuukin itse asiassa paremmin kuin L. Taidan vähentää kaljanjuontia.
Ostin tänään slimfit t-paitoja, L-kokoa, koska sitä ovat aina ennenkin olleet. Kuitenkin koska ne olivat sen verran halvalla, niin totesin, että "nappaanpa XL-kokoisen treenipaidaksi". Sitten se tunne, kun himassa huomaat, että se XL istuukin itse asiassa paremmin kuin L. Taidan vähentää kaljanjuontia.
Voi vitulla päähän, väärät lamput ostin tietenkin. Noh, passikuvat on sentään.
Haha

Ymmärrän toki että oot vähän mustis, mut voisit välillä päästää muksuskin leikkii niitten kavereittensa kanssa.Olin varma että joku lapsen kavereista kyselee leikkimään.
Ihan offtopiccina onko Daniela täyttäny vastikään vuosia..? Vai muistanko näin väärin..? Täällä on kyllä paljon noita kakskakkosia naikkosia (pienoiskivääreitä olemassa:D) että saatan muistaa väärinkin![]()