Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Poikamiehen jääkaapista on aina löydyttävä seuraavia elin tarvikkeita. Karhun keskiolutta, saarioisen perinteistä maksalaatikkoa ja valion kevyttä maitoa.

Ite teit tostakin booringia. Olisit vähän vittuillu, ja tyrkyttäny ittees kylään ettei Daiina tuntis oloaan ulkopuoliseks sivistyneiden ihmisten keskellä :D Hyvissä bileissä on aina yks juntti.

No johan se Daiina on sielä. Örgh

Woot. Mitä hiivattia. Kiitti vaan. :D Mun bileisiin ei oo nyt tulemista. :evil:

Minun jääkaapista ei löydy enää paljon mitään kun oon yrittäny kaiken tyhjätä ennen muuttoo. Voikin sitten iloisin mielin sännätä heti riemulla kauppaan ostoksille kun kotiutuu.

Nytpakkolähteemopoileen--->

Jos ei kolmen minuutin päästä ole parempaa tekemistä (eikä teillä kuitenkaan ole) niin lediruudut osoittamaan kanavaa TV5.

Leffa on muuten aika paska, mutta siinä kohtaa kun samaan leffaan on onnistuttu saamaan Holly Valance ja Jaime Pressly, voi citizen kanet ynnä muut mennä kyykkyyn...

:kuola:

doa_movie_poster_header.jpg

1181142789_1024x768_jaime-pressly-in-doa-dead-or-alive.jpg

doa-dead-or-alive-1.jpg

Ehkä huonoiten ajoitettu mopoilu ikinä, mulla jäi alusta yli tunti näkemättä:jahas: Huvita enää mikään:jahas: Meen nukkumaan:jahas:

Perjantaijapoikamies. Taidan panna maata :face:

siihen on saumat

Poikamiehen jääkaapista on aina löydyttävä seuraavia elintarvikkeita. Koffin keskiolutta, Saarioisen rusinatonta maksalaatikkoa, Valion täysmaitoa sekä Mustin Murkinaa.

Korjasin. Koira syö myös maksalaatikkoa, se on sen herkkua. Mustin Murkina kävisi myös poikamiehelle, tuhtia tavaraa, yli tuhat kaloria pötkyssä. Oisko epicmealin paikka?

Woot. Mitä hiivattia. Kiitti vaan. :D Mun bileisiin ei oo nyt tulemista. :evil:
Tykkäsit kumminki.

- - - Updated - - -

Korjasin. Koira syö myös maksalaatikkoa, se on sen herkkua. Mustin Murkina kävisi myös poikamiehelle, tuhtia tavaraa, yli tuhat kaloaria pötkyssä. Oisko epicmealin paikka?
Ainakin yhdelle Artolle kelpaa Mustin Murkina, ja sarjakuvien mukaan myös gooteille.

Höh. Mulla oli vaan Marsalkan Luomuvehnää ja Ottoa....

Siinä on muuten myrkkyä olutta tuo Marsalkka. Jostain panimon tupakkanurkkauksen töhiksestä suodatettu. Yummies for dummies! :D

Mitä se tarkottaa, kun nahkapenkki liimautuu peffaan kiinni? :wtf:

Tykkäsit kumminki.

:rolleyes: Junttius ei kyllä pue mua ja valitsen seurankin tarkkaan.

Minä pysyin vahvana, enkä ostanut kaljaa kun kävin tänään koulussa. Kuningasajatuksena oli, että tänään selviäisi ilman kaljaa, kun sitä ei ole jääkaapissa. Sitten seuraavaksi kun pääsin koululle, niin kouraan lyötiin kuponkeja, joilla saa kaksi ilmaista kaljaa, ja vielä kaveri tarjosi kolmannen. Vituiksi meni siis sekin. Mutta jos nyt sitten pubissa ei ottaisi yhtään kaljaa..!

Sinä ja selvinpäin samassa hajatelmassa. :wtf: :D

Minä pysyin vahvana, enkä ostanut kaljaa kun kävin tänään koulussa. Kuningasajatuksena oli, että tänään selviäisi ilman kaljaa, kun sitä ei ole jääkaapissa. Sitten seuraavaksi kun pääsin koululle, niin kouraan lyötiin kuponkeja, joilla saa kaksi ilmaista kaljaa, ja vielä kaveri tarjosi kolmannen. Vituiksi meni siis sekin. Mutta jos nyt tänä iltana sitten pubissa ei ottaisi yhtään kaljaa..!

EDIT:
Sinä ja selvinpäin samassa hajatelmassa. :wtf: :D

Parhaani yritän, mutta johonkin aina tämä projekti kusee. Josko ensi viikolla sitten kun luennot alkaa.

Back
Ylös Bottom