No ei. Chimay Blue? Onkohan muuta Chimayta edes Suomessa. En ainakaan muista juoneeni...
Chimay Red ja White löytyvät myös ainakin William K:n listalta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei. Chimay Blue? Onkohan muuta Chimayta edes Suomessa. En ainakaan muista juoneeni...
Höh. Mulla oli vaan Marsalkan Luomuvehnää ja Ottoa....^^Sitä saa jääkaapista. Ainaki mun.
Uuuu. Vois mennä maisteleen ens kerralla, ku oon Helsingissä...Chimay Red ja White löytyvät myös ainakin William K:n listalta.
Ite teit tostakin booringia. Olisit vähän vittuillu, ja tyrkyttäny ittees kylään ettei Daiina tuntis oloaan ulkopuoliseks sivistyneiden ihmisten keskellä :D Hyvissä bileissä on aina yks juntti.
No johan se Daiina on sielä. Örgh
Anteeksi, mitä? :face:Poikamiehen jääkaapista on aina löydyttävä seuraavia elin tarvikkeita. Karhun keskiolutta, saarioisen perinteistä maksalaatikkoa ja valion kevyttä maitoa.
Nytpakkolähteemopoileen--->
Jos ei kolmen minuutin päästä ole parempaa tekemistä (eikä teillä kuitenkaan ole) niin lediruudut osoittamaan kanavaa TV5.
Leffa on muuten aika paska, mutta siinä kohtaa kun samaan leffaan on onnistuttu saamaan Holly Valance ja Jaime Pressly, voi citizen kanet ynnä muut mennä kyykkyyn...
![]()
![]()
![]()
Anteeksi, mitä? :face:
Voi hömpsykkä, sulta meni nyt pointti ihan täysin ohi...
^^Sitä saa jääkaapista. Ainaki mun.
Poikamiehen jääkaapista on aina löydyttävä seuraavia elintarvikkeita. Koffin keskiolutta, Saarioisen rusinatonta maksalaatikkoa, Valion täysmaitoa sekä Mustin Murkinaa.
Tykkäsit kumminki.Woot. Mitä hiivattia. Kiitti vaan. :D Mun bileisiin ei oo nyt tulemista. :evil:
Ainakin yhdelle Artolle kelpaa Mustin Murkina, ja sarjakuvien mukaan myös gooteille.Korjasin. Koira syö myös maksalaatikkoa, se on sen herkkua. Mustin Murkina kävisi myös poikamiehelle, tuhtia tavaraa, yli tuhat kaloaria pötkyssä. Oisko epicmealin paikka?
Höh. Mulla oli vaan Marsalkan Luomuvehnää ja Ottoa....
Tykkäsit kumminki.
Junttius ei kyllä pue mua ja valitsen seurankin tarkkaan.Minä pysyin vahvana, enkä ostanut kaljaa kun kävin tänään koulussa. Kuningasajatuksena oli, että tänään selviäisi ilman kaljaa, kun sitä ei ole jääkaapissa. Sitten seuraavaksi kun pääsin koululle, niin kouraan lyötiin kuponkeja, joilla saa kaksi ilmaista kaljaa, ja vielä kaveri tarjosi kolmannen. Vituiksi meni siis sekin. Mutta jos nyt sitten pubissa ei ottaisi yhtään kaljaa..!
Sinä ja selvinpäin samassa hajatelmassa. :wtf: :D
No ei varmaan, sä oot liian fiksu likka juntiks enivei.Junttius ei kyllä pue mua.
No ei varmaan, sä oot liian fiksu likka juntiks enivei.

Parhaani yritän, mutta johonkin aina tämä projekti kusee. Josko ensi viikolla sitten kun luennot alkaa.
Niinhän sitä tyhmempi luulis, niinkö? :DNiinhän sitä luulisi toki...![]()
Niinhän sitä tyhmempi luulis, niinkö? :D