Ite teit tostakin booringia. Olisit vähän vittuillu, ja tyrkyttäny ittees kylään ettei Daiina tuntis oloaan ulkopuoliseks sivistyneiden ihmisten keskellä :D Hyvissä bileissä on aina yks juntti.Booooriiing
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite teit tostakin booringia. Olisit vähän vittuillu, ja tyrkyttäny ittees kylään ettei Daiina tuntis oloaan ulkopuoliseks sivistyneiden ihmisten keskellä :D Hyvissä bileissä on aina yks juntti.Booooriiing
No onhan siinä nyt runkkua iha helvetisti efektien puolesta.. Ei aina pidä olla syvällistä paskaa..
Ei hitto mustaleski ja Vieska. Vieläkö ne on pystyssä:D. Siitä taitaa olla 10v kun siellä käynyt viimeksi
No en kuule tiiä :D Ei vaan jotenkin iske muhun se paikka, mielummin vaikka Jokeriin kuuntelemaan laadukasta karaokea tai Kymppikerholle pelaamaan.No mitä?! Mä olin reilu vuosi sitte keväällä kerran Leskessä. Oli ihan hauska reissu kyllä :D
Ite teit tostakin booringia. Olisit vähän vittuillu, ja tyrkyttäny ittees kylään ettei Daiina tuntis oloaan ulkopuoliseks sivistyneiden ihmisten keskellä :D Hyvissä bileissä on aina yks juntti.
Örgh on uusi aamen.No johan se Daiina on sielä. Örgh

Se on ihan roskaa, jota on myyty lähinnä naisten kuvilla ja perseillä :D Mutta aivot narikkaan-viihdettä kyllä.Se olkoi Dear or Alive vitoselta, en ole kyllä nähnyt mutta alku vaikuttaa sopivalta aivot narikkaan leffalta. Mikä taas on mulle nyt hyvä asia pienen stressin keskellä.
Samaa menoa näyttäis olevan kuin mimmeilla kuin noissa yläpuolella olevissa kuvissa.
Se on ihan roskaa, jota on myyty lähinnä naisten kuvilla ja perseillä :D Mutta aivot narikkaan-viihdettä kyllä.
Perkele, meinasin unohtaa ehkä leffan tärkeimmän kissan eli Natassia Malthe
![]()