Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No tietty niinkin. Pitäsköhän tommosia etukäteen varailla vai löytyskö tien varresta mainoksia sen verran että muutaman yön pystyis olemaan.. Vähän vaikka norjan rannikkoa samalla kattelis..:D

Teltta mukaan ja yöpyminen leirintäalueilla, toimii! Suihkut löytyy ja kunnon vessat, jossa vääntää aamupaska! Ja parasta kuitenkin on hinta, joka yleensä liikkuu siinä 12-20e/yö muistaakseni.

Perkele viiskymppiä meni taas, vaikka ostin vain pikkaisen tavaraa!

tuntuu että nykyään on hiton kallista. Miettii vaikka lapsenkin kanssa joku viikonloppu, vaihtoehdot on istua kotona tai mennä johonkin. Melkein meni minne tahansa niin alkaa maksaa, hoplopit, leffat, Itekin jos miettii mitä tekis viikonlopun, voisin kyhjöttää koneella tai käydä baarissa/leffassa. Johan palaa fyrkkaa. Halvempaa olis ajella autolla pillurundia!

Töistä kun lähdin niin pääs ihan huomaamatta sellanen mielipuolisen iloinen nauru. En muista milloin oisin viimeks nauranu niin sielusta asti, voi hitsin vitsi. Hyvä olo pienellä apinalla nyt :) Sit vielä jostain sitä keskittymiskykyä tohon pakkaamiseen, ei ois enää ihan järkyttävästi jäljellä!

Vielä sais latoa 200 kcal jostain: unohdin syödä (!) tänään välipalan ja pelasin vielä hullun lailla sählyä. Miten voi käydä näin? Ei oo mitään hajua, mitä olen tehnyt välipala-aikaan! Mihin kuluttaisitte ton herkkumahdollisuuden? Söin äsken jo broilerfileitä pari kipaletta ja on ähky ja silti sais vielä tuon 200 käyttää. Tekis mieli vetästä vähän roheliinia kun son niin nannaa..

Perkele viiskymppiä meni taas, vaikka ostin vain pikkaisen tavaraa!

Diilaa mullekki?

Kävin bodailemassa ja nyt vedän raejuustoa. On se hyvvää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vielä sais latoa 200 kcal jostain: unohdin syödä (!) tänään välipalan ja pelasin vielä hullun lailla sählyä. Miten voi käydä näin? Ei oo mitään hajua, mitä olen tehnyt välipala-aikaan! Mihin kuluttaisitte ton herkkumahdollisuuden? Söin äsken jo broilerfileitä pari kipaletta ja on ähky ja silti sais vielä tuon 200 käyttää. Tekis mieli vetästä vähän roheliinia kun son niin nannaa..

Mäkkärin juustohamppari, menee tosin 100 kaloria yli.

Diilaa mullekki?
Mitä saan vastineeksi?

vaniljakastiketta ja rahkaa.. hiton hyvää..

Prodejuoma öljyn kera? Jooooohhh! Se tekee jonku reaktion ton jauheen kanssa ja siitä tulee melkein karkkimaista rouhetta. Mä en tykkää siitä nesteosiosta, mutta pakko laittaa vissiin sitäkin..weird me.

Kommenttini paskakeskusteluun.

224625_347316178685920_827568521_n.webp

mikä hitto ku kirveli virtsaputkee ku kävin äsken kusella? jännä...

Millon olet viimeksi käynyt testaamassa sukupuolitaudit? :rolleyes:

Jos kuseminen sattuu niin en ite ainakaa heti lähtis mitään syöpää tai muuta yhtä hirveetä paskaa veikkaamaan. Eiköhän syynä ole ihan joku pikkujuttu. Mene toki lekurissa käymään jos isommin vituttaa kusikivut.

Vittu maanantaina taas töihin. Mä niin tykkäisin olla mieluummin koululla. Tänään(kin) kaljaa :dance:

Back
Ylös Bottom