Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yritit syödä rautaa ja paskoa kettinkiä, mutta tulikin väärästä paikasta ulos?
Hajosin :D
Millon olet viimeksi käynyt testaamassa sukupuolitaudit? :rolleyes:
Luuleksää et mun tarttis tollasia miettii :lol2: Ei oo pelkoo.
Virtsatietulehdus. Antibioottikuurin hakuun. :)
Sinä ja sun lääkkees. Mul on parempia melkein kädenulottuvilla ;)

Meni ohi muutamassa sekunnissa alkamisesta eikä luultavasti enää tuu takas. Jännä että tollasia tulee aina sillontällön kerran kuukaudessa tyyliin tms. eli helevetin harvoin. Jotai hermojen sekoilua varmaa vaa.

Prodejuoma öljyn kera? Jooooohhh! Se tekee jonku reaktion ton jauheen kanssa ja siitä tulee melkein karkkimaista rouhetta. Mä en tykkää siitä nesteosiosta, mutta pakko laittaa vissiin sitäkin..weird me.

Soon kans hyvää kun laittaa vähän vettä, rahkapurkin ja sekaan hyvänmakusta protskujauhetta. Sitte sekottaa ja lisäilee vettä sen mukaan että tulee semmosta suht kiinteätä mutta namia mössöä.. Se on vaan niin äkkiä syöty.

Älkää valittako, kuitenkin tykkäätte. :whip:

Mua ei kissat komentele. Oon kukkona omassa tunkiossani, nilkkoja myöten.

Kissat tykkää hyppiä pöydillä, kun muut nukkuu. Kaulaa myöten? :)

Nostit kissan pöydälle, eli nyt ollaan asian ytimessä niin syvällä että vähän lasinsangat pilkottaa.

Löytyykö tunkiosta muutakin kuin paskaa? Lannanluonnin aika.

Jei, huomenna on jo perjantai! :)

Huomenna on palkkapäivä. Voi taas ryypätäkkin ja kaikkee. Jeah!

Onko sulla varmasti varaan sellaiseen? Sama kun käyttäisi seteleitä tehosekoittimessa ja antaisi tuulen viedä palat taivaan tuuliin.

Onko sulla varmasti varaan sellaiseen? Sama kun käyttäisi seteleitä tehosekoittimessa ja antaisi tuulen viedä palat taivaan tuuliin.

Eihän mihinkään olis ikinä varaa, mut kyl ruokaan ja juomaan ja bensaan täytyy aina löytyä. Örgh Kai sulla on muuten auto? Ryyppäätkö?

Eihän mihinkään olis ikinä varaa, mut kyl ruokaan ja juomaan ja bensaan täytyy aina löytyä. Örgh Kai sulla on muuten auto? Ryyppäätkö?

Ei oo autoa, bussilla ja pyörällä pääsee. Harvoin juon. Ruokaan ja harrastuksiin menee kyl fyrkkaa.

Back
Ylös Bottom