Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pyörälläkään ei tee kyllä vittuakaan jos ei siinä ole polttomoottoria.

Ei autoa? Ihme vosu. Käytät selkeästi työsuhdepäihteitä kerran ei alkoholi maita!

Syntymähumala? Sillon ei muita piristeitä tarvitse. :)

Erikoismies: Nääh, citypyörä.

Btw, Static-X kuuluu mun top-3 bändeihin! :rock:

Väärin. Mä oon ajanu tänä kesänä varmaan enemmän polkupyörällä ku moottoripyörällä. Hehe.

Päivän ollu käymättä pakkiksella ja 13 sivullista uusia posteja, kauhee homma selata läpi...

Kyllä minäkin vielä sinun iässä luulin ettei päihteitä tarvi, mutta ai kuinka väärässä sitä voi näinkin fiksu paksu olla!

Vuosi ikäeroa. :D Opiskeluelämäkin on jo päättynyt... :kippis1:

Olet valitettavasti väärässä..

Erikoismies: Nääh, citypyörä.
Btw, Static-X kuuluu mun top-3 bändeihin! :rock:
Sitten kun sun rima laskee nii mennää naimisiin? Ei voi olla huono nainen jos kuuntelee Dubstepiä ja Static-X:ää!

Väärin. Mä oon ajanu tänä kesänä varmaan enemmän polkupyörällä ku moottoripyörällä. Hehe.
On se vain rymytä nuita mettä polkuja sun muista öffröäd pätkiä, jos varustus kunnossa!

Sitten kun sun rima laskee nii mennää naimisiin? Ei voi olla huono nainen jos kuuntelee Dubstepiä ja Static-X:ää!

:D Mikä rima? Harrastan salilla käyntiä, en aitajuoksua. :)

Vuosi ikäeroa. :D

Nii i. Kunnon juniori. Se on kyllä totta että sun iässäs olin ihan vesi selvä!

Olet valitettavasti väärässä..

On se vain rymytä nuita mettä polkuja sun muista öffröäd pätkiä, jos varustus kunnossa!

..hyvin harvoin.

Tosta mettässä rymyämisestä oon samaa mieltä!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
:D Mikä rima?
Jos ei rimaa ole, niin vaatimuslista/toiveet tulevasta eks poikaystävästä etc..

You think I aint worth a dollar, but I feel like a Millionare :D Toimii myös biisinä..

E:^Toimii se kyllä tuokin ja hauskaa on! Vaa nii se on tämäkin..

Sama kun käyttäisi seteleitä tehosekoittimessa ja antaisi tuulen viedä palat taivaan tuuliin.

Kuvailit juuri palautusjuoman. Viinaan laitettu raha ei MILLOINKAAN mene taivaantuuliin!

You think I aint worth a dollar, but I feel like a Millionare :D Toimii myös biisinä..

Nääh, kauppalistat jää aina kotiin, helpompi ostella mitä mieli tekee ja mitä on milloinkin tarjouksessa.

Kuvailit juuri palautusjuoman. Viinaan laitettu raha ei MILLOINKAAN mene taivaantuuliin!

Päähän se ainakin menee! Kumpaan päähän mieluummin, se on mielipidekysymys.

Ei ALE-laarista välttämättä kannata miehiä ostaa. :D

Niistähän on päiväys melkein mennyt, ne pitäisi käyttää saman päivän aikana. Kannattaa satsata tuoreeseen, se on hyvälaatuista vaikka onkin vähän kalliimpaa.

Monesti kyllä tulee ostettua lihoja ja leipiä ihan hyvällä -30% alennuksella viikonloppuisin ja saa pakkasen kivasti täyteen.

Siinä on mennyt aikaa hukkaan oikeen urakalla.

Vain 121 tuntia tähän mennessä ;)

Tuo vois olla kanssa hauskaa hommaa, mutta ite oon ajanu nyt pelkästään maantiellä. Ei paljon poluille tolla pyörällä poiketa :D

E:^Toimii se kyllä tuokin ja hauskaa on! Vaa nii se on tämäkin..

Tän tyylisiä videoita on tullu kyllä jokunen kerta kuolattua.. Vielä joskus!

Toimii se kyllä tuokin ja hauskaa on! Vaa nii se on tämäkin.

Rupes naurattaa kun alotti polkemaan :lol2: Vittu miten tyhmän näköstäkin toi touhu jo on.

:rock: Kovaa pohjustusta :D

Back
Ylös Bottom