Ephemeral
Banned
Ei oo autoa, bussilla ja pyörällä pääsee. Harvoin juon. Ruokaan ja harrastuksiin menee kyl fyrkkaa.
Ei autoa? Ihme vosu. Käytät selkeästi työsuhdepäihteitä kerran ei alkoholi maita!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oo autoa, bussilla ja pyörällä pääsee. Harvoin juon. Ruokaan ja harrastuksiin menee kyl fyrkkaa.
Ei autoa? Ihme vosu. Käytät selkeästi työsuhdepäihteitä kerran ei alkoholi maita!

Syntymähumala? Sillon ei muita piristeitä tarvitse.![]()
Pyörälläkään ei tee kyllä vittuakaan jos ei siinä ole polttomoottoria.
Kyllä minäkin vielä sinun iässä luulin ettei päihteitä tarvi, mutta ai kuinka väärässä sitä voi näinkin fiksu paksu olla!
Väärin. Mä oon ajanu tänä kesänä varmaan enemmän polkupyörällä ku moottoripyörällä.
Olet valitettavasti väärässä..Pyörälläkään ei tee kyllä vittuakaan jos ei siinä ole polttomoottoria.
Sitten kun sun rima laskee nii mennää naimisiin? Ei voi olla huono nainen jos kuuntelee Dubstepiä ja Static-X:ää!Erikoismies: Nääh, citypyörä.
Btw, Static-X kuuluu mun top-3 bändeihin!![]()
On se vain rymytä nuita mettä polkuja sun muista öffröäd pätkiä, jos varustus kunnossa!Väärin. Mä oon ajanu tänä kesänä varmaan enemmän polkupyörällä ku moottoripyörällä. Hehe.
Sitten kun sun rima laskee nii mennää naimisiin? Ei voi olla huono nainen jos kuuntelee Dubstepiä ja Static-X:ää!

Vuosi ikäeroa. :D
Olet valitettavasti väärässä..
On se vain rymytä nuita mettä polkuja sun muista öffröäd pätkiä, jos varustus kunnossa!
Jos ei rimaa ole, niin vaatimuslista/toiveet tulevasta eks poikaystävästä etc..:D Mikä rima?
Sama kun käyttäisi seteleitä tehosekoittimessa ja antaisi tuulen viedä palat taivaan tuuliin.
Jos ei rimaa ole, niin vaatimuslista/toiveet tulevasta eks poikaystävästä etc..
You think I aint worth a dollar, but I feel like a Millionare :D Toimii myös biisinä..
Kuvailit juuri palautusjuoman. Viinaan laitettu raha ei MILLOINKAAN mene taivaantuuliin!
Ei ALE-laarista välttämättä kannata miehiä ostaa. :DNääh, kauppalistat jää aina kotiin, helpompi ostella mitä mieli tekee ja mikä on milloinkin tarjouksessa.
Ei ALE-laarista välttämättä kannata miehiä ostaa. :D
Siinä on mennyt aikaa hukkaan oikeen urakalla.
On se vain rymytä nuita mettä polkuja sun muista öffröäd pätkiä, jos varustus kunnossa!
Jos ei rimaa ole, niin vaatimuslista/toiveet tulevasta eks poikaystävästä etc..
You think I aint worth a dollar, but I feel like a Millionare :D Toimii myös biisinä..
E:^Toimii se kyllä tuokin ja hauskaa on! Vaa nii se on tämäkin..
Toimii se kyllä tuokin ja hauskaa on! Vaa nii se on tämäkin.
Kovaa pohjustusta :D