Ihanaa, mulla (tai mun perseellä) on faneja..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä oon miettiny, että pitäisköhän tunkea kaloreihin yks pala tumminta mahdollista suklaata? Maistuu hyvältä, ja on terveellistä.Jahka lopetan kesän jäätelöprojektin, niin aattelin tehdä herkuttelujen kanssa semmosen homman, että ostan levyn suklaata ja syön siitä joka päivä yhden palan. Siinä saa sitten olla herkuttelut niin kauan ku sitä levyä riittää.
Jahka lopetan kesän jäätelöprojektin, niin aattelin tehdä herkuttelujen kanssa semmosen homman, että ostan levyn suklaata ja syön siitä joka päivä yhden palan. Siinä saa sitten olla herkuttelut niin kauan ku sitä levyä riittää.
Minusta tuo lamppu oli niin hieno.Ihanaa, mulla (tai mun perseellä) on faneja..
Kiitti Ephe. Voi hemmetti kun rupes tekemään ihan älyttömästi mieli suklaata. Mutta eipä mulla ole ikinä sellaista kaapissa. Voi minua. :(
Mä oon miettiny, että pitäisköhän tunkea kaloreihin yks pala tumminta mahdollista suklaata? Maistuu hyvältä, ja on terveellistä.
Saatanan hullu masokisti
Yks päivä herkuttelin pienellä palasella mustaa lakua..tai oli se kyllä aika iso..
Syön joka aamu suklaata (tummaa...). Pieni pala riittää kerralla, kun sitä saa joka päivä. Himot ei kasva, kun ne tyydyttää. :D
Teen muuten pian tilausta ulkomailta, ei bikinejä vaan kelasin tota jack3dia. Jääkö se ny tulliin ja tuleeko musta rikollinen jos jään kiinni?
Jos yhen palan syömistä voi sanoa suklaansyömiseksi ni mua voi varmaan sanoa lenkkeilijäksi kun kävelen lähes päivittäin autolle?
Kyllä se vähän jännää on. Tuskin nyt rikollinen mutta rahat menee hukkaan. Suomessaki saa kaikenlaasta boosteria, ihan laillista siis.
Ethän nää sen "palan" kokoa tiedä... ;) Äläs ny liioittele.

Niin saa, mutta onhan kyseessä tuo hirmuinen ja pahamaineinen Jack3ddi ja tuli vaan tuolla siivuilla vastaan...
Kyllä nää pakkislaisten mässäilyt ja herkuttelut tiedetään.
"Oi vitsi ku dieetti kusee :( Söin tänään yhen rahkan liikaa ja töissäkin oli pakko sortua yhteen banaaniin kun oli ruokkiksella tarjolla.. Nyt ylimääräselle sakkolenkille!!"![]()