Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on jännä homma miten erilaisia ihmisiä on. Mulla ei ole koskaan ruoka maistunu mitenkään hyvin. Eikä karkkihimoja ole sen kummemmin. Limppariakin vois mun puolesta olla 1,5dl astioissa, että ei tarvis hampaat irveässä aina vetää niitä viimisiä litkuja. Toki mullakin joskus haluttaa vetää joku karkki tai kaks, mutta sen enempää ei haluta. Sama on oikeastaan kaiken makean kanssa. Joskus haaveillu syöväni mahottomat määrät makeaa, mutta ilo loppuu yleensä parin suullisen jälkeen. Sitä myös ihmettelen miten ihmiset jaksaa syödä ruokaa, koska se on niin hyvää, vaikka vatta on täpöten täynnä ja pelkän maun takia. Hyvää ruokaa kyllä alkaa innolla syömään, mutta sitten ku alkaa vatta olla täys, niin ei mulla kiinnosta ollenkaan syödä sitä maun takia, oikeastaan mulla alkaa ällöttää koko ajatus ruuasta. Melko sama homma kun seksin kanssa. Kun homma on ohi, niin viimisin asia mitä mulla on mielessä on seksi ja ajatus ei kiinnosta miltään osin. Olenkin joskus vertaillu itsekseni näitä tarpeita ja ihmetelly kuinka samankaltasia ne on.

Joillakin luonnollinen kylläisyyden ja painonsäätely toimii oikein hyvin. Mitä sitä keho turhaa vararavintoa keräämään. :)

Mitä jos ei halua olla tavallinen?

Sitten voi olla erilainen. Simple as that? :D

Dr. Daiinan vastaanotto päättyi. Lepo ja peace. :piis: :lol2:

Huono asenne

Mulla on täydellinen asenne, kun haluan nauttia elämästä kun kerran voi! Se mistä kukin nauttii tuppaa vaan poikkeamaan toisistaan. Sydän- ja verisuonisairaudet mut kuitenkin korjaa hyvissä ajoin kuten kaikki muutkin suvun miehet, joten sama se on miten täällä elää sen ajan mitä henki pihisee.

Tietty toi teuden tavallisuuskortti on kanssa yks. Ei mua kiinnosta sellanen "käyn joka päivä lenkillä ja 3 kertaa viikossa kuntosalilla" elämä. Eläkepäiviksi Epsanjaan jne :zzzz: Tosin nykyäänhän on jo aika tavallista olla paksu sohvaperuna :D

teuden elämässä vai?

Pakkiksella. Miehet, ei aina tarvi ajatella liian monimutkaisesti. :D

Mulla on täydellinen asenne, kun haluan nauttia elämästä kun kerran voi! Se mistä kukin nauttii tuppaa vaan poikkeamaan toisistaan.

Kukin tyylillään ja saahan sitä nauttia haluamallaan tavalla! Täysi vapaus. Onhan se elämä kuitenki kivempaa kuin turhat sairaudet. :)

Pakkiksella. Miehet, ei aina tarvi ajatella liian monimutkaisesti. :D

Se oli loogisin vaihtoehto, koska mun pakkiselämässä sie et avannu uutta sivua. ;)

Tuo on muuten yksi mahtavimpia lausahduksia jopa tässä loputtomassa aivopierujen ketjussa :)

Heh, kiitän kiitän!

Tuli taas mieleen se pohdinta toisessa ketjussa onko pitkä ikä edes tavoittelemisen arvoinen? Hmm.. Tokihan musiikista saisi nauttia aina sitä pidempään mitä niitä vuosia kertyy. En nyt oikein muuten tiedä.

teude taas riijjaa pakkovosuja vaikka kotona on omakin emäntä. Hyihyi. Ja mukava emäntä vielä onkin kun tarjos mulle karkkiakin. omnomnomnmo

Onko näin? Ei mulla rasvaiseen ole oikein hinkua koskaan.

Rasvaisella ruoalla ei tarkoiteta mitään paskarasvaisia grillin ranskalaisia, lerppupiirakoita tai hampurilaisia. Ei tosiaankaan ole himo tuollaisiin rasvaruokiin. Vituttaakin kun ajattelee tollasia.

Vaan niitä ovat esim. kermassa haudutetut lihapadat,
Possun ihraiseen kylkiviipaleeseen kääritty riista ja siinä possun rasvassa hautuneet juurekset,
Ylilyönti rasvainen karjalanpaisti,
Kermassa haudutetut muikut(muikut ovat rasvaisia muutenkin) Söin muuten tänään :D
yms. yms.

Mulla on hoitsuasu. ;)

:kuvia:

Pitäisiköhän sitä ruveta itsekin syömään kuin Ephemeral? Loppuisi ainakin kertaheitolla ne väitteet, etten minä syö muka tarpeeksi.

Mä veikkaan että sä syöt määrällisesti kyllä paljon enemmän kuin minä. Saatan vaan olla kalorin tai kaks enämmän plussilla. Heh..

Heh, kiitän kiitän!

Tuli taas mieleen se pohdinta toisessa ketjussa onko pitkä ikä edes tavoittelemisen arvoinen? Hmm.. Tokihan musiikista saisi nauttia aina sitä pidempään mitä niitä vuosia kertyy. En nyt oikein muuten tiedä.

Eikait itse iässä ole mitään tavoittelemista. Aivan sama kuinka monta numeroa naama kerää, kuhan jokaisen luvun pyörähtäessä toiseen voit rehellisesti tuntea elänees sen vuoden just niinku halusit.

Heh, kiitän kiitän!

Tuosta sun aiemmasta lausahduksesta tulikin mieleeni oma tilanne. Satun nimittäin tietämään että palan elävältä, joten valelen itseäni bensalla aika ajoin.

;)

Back
Ylös Bottom