Mä oon nyt jo introvertisti kiukkunen, ei haittaa. Ajattelin ton jonnekin kaapinperukoille vuodelle 2017. Nyt hitto toimintaa, mä vaan jumin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yleistämistä. Meehän lukeen vaan noita epic mättöjä ja mättöpäiväketjuja, poikanen. Ja opettele syömään.

Nykyään täysin samaa mieltä. Beeta-alaniini kannattaa ehdottomasti stackata kreatiinimonon ja tuon sitrulliinimalaatin kans, eron huomaa varsinkin supersarjoissa/triploissa/restpausessa/pudotussarjoissa. Pumppi tuntuu tulevan nahasta läpi, mutta happoja ei oo yhtä paljon vrt. ilman noita aineita. Boostiksi sitten kofeiinia.Mun mielestä noilla boostereilla tulee kiukkuiseksi. Siis semmosilla boostereilla jotka siirtää tota unen tarvetta, dexaprinet, jack3d, sun muut.. Ja kaikkeen tottuu kuitenki lopulta, sitten kun lopettaa niin väsyttää enempi kuin koskaan on väsyttänykään. Beeta-alaniinit, sitrulliinimalaatit ja niiden yhdistelmäboosterit taas vois toimia sulla kun teet pitkää sarjaa ja rauhallisia toistoja.
Noilla piristeillä ei tuu ku saakelin kiukkuunen patleetti.
nappasin 6packin Hoegaarden-kaljaa.

Kauppareissun jälkeen päätin, että nyt ryhdyn bulkille. On meinaan helkkarin hyvää tuon lähikaupan vastaleivotut donitsit, jotka maksavat hurjat 1e/4kpl. Kutsunkin tätä bulkkia "Homer-bulkiksi", kun samaan ostoskärryyn nappasin 6packin Hoegaarden-kaljaa.
Nykyään täysin samaa mieltä. Beeta-alaniini kannattaa ehdottomasti stackata kreatiinimonon ja tuon sitrulliinimalaatin kans, eron huomaa varsinkin supersarjoissa/triploissa/restpausessa/pudotussarjoissa. Pumppi tuntuu tulevan nahasta läpi, mutta happoja ei oo yhtä paljon vrt. ilman noita aineita. Boostiksi sitten kofeiinia.
Luovuta vaan! Enää tunti ja siellä alkaa Saksikäsi-Eetu.Mä oon nyt jo introvertisti kiukkunen, ei haittaa. Ajattelin ton jonnekin kaapinperukoille vuodelle 2017. Nyt hitto toimintaa, mä vaan jumin!
Yleisesti ainakin naisilla tuntuu olevan tuollainen himo makeisiin; Olikohan joku bikinifitnes kisaaja, niin välittömästi lavalta tultua donitsia naamaan :D Itse olisin ottanut tuopin kylmää olutta ja vielä myljardi kertaa mieluummin kuin jotakin donitsia.
Pärjäisin elämässä ihan hyvin ilman mitään sokerisia, kunhan aina silloin tällöin saa oluen.
Siinä oli kyllä taas sellasta paskapuhetta että oksat pois ja persekarvat lakoon :D

Kun syö terveellisesti ei tuu mitään herkkuhimoja, kun saa kaiken tarvittavan.
Ihme persereikiä täynnä koko foorumi...
Kukaan ei juttele kännissä.
Juttelen sitte töäällä yksin.
Oletko kokeillut nälkiinnyttää itseäsi? Silloin maistuu ruoka, mitä nopeampaa energiaa sen parempi. Naisilla ihan luonnostaan on tarve makeaan, ettei vararavinnot pääse kutistumaan.
Ei mullekkaan oikein herkut maistu. Kun syö terveellisesti ei tuu mitään herkkuhimoja, kun saa kaiken tarvittavan.
En tiedä mitään mistään hc-dieeteistä, enkä tiedä miltä sellainen tuntuisi. Mutta liian vähällä ja huonolla ravinnolla olen ollut pisimmillään viikon putkeen. Ei silloinkaan ollut mielessä sokeriset ja suklaat, vaan ihan tavalliset, kermaiset liharuoat. Itse asiassa viimeisempänä asiana maailmassa olisin ajatellut suklaata.
Joten arvelen, että jos olisin rankalla läskinpoltto dieetillä tai natsien keskitysleirillä, niin en himoitsisi makeaa silloinkaan.

En tiedä mitään mistään hc-dieeteistä, enkä edes tiedä miltä sellainen tuntuisi. Mutta liian vähällä ja huonolla ravinnolla olen ollut pisimmillään viikon putkeen. Ei silloinkaan ollut mielessä sokeriset ja suklaat, vaan ihan tavalliset, kermaiset liharuoat. Itse asiassa viimeisempänä asiana maailmassa olisin ajatellut suklaata.
Joten arvelen, että jos olisin rankalla läskinpoltto dieetillä tai natsien keskitysleirillä, niin en himoitsisi makeaa silloinkaan.
Onko näin? Ei mulla rasvaiseen ole oikein hinkua koskaan.Joku närkästyy jo kohta, mutta miehillä on luonnostaan himo rasvaiseen ruokaan ja naisilla hiilareihin.
Joku närkästyy jo kohta, mutta miehillä on luonnostaan himo rasvaiseen ruokaan ja naisilla hiilareihin.
Kokeileppa. Ite varmaan kärsit ravinteiden puutteesta ja oot koko ajan ruuanhimoinen siksi. :D Sori, luulen tietäväni jotain asioista vain siksi, että olen opiskellut yliopistossa ja omatoimisesti ravitsemustieteitäkin...![]()
Eli onko tälle joku tieteellinen selityskin? :D No sittenhän kaikki on hyvin ja olen tavallinen mies :D

No nykyään se varmasti pitääkin paikkansa kun syön pelkkää moskaa, mutta on sitä syöty terveellisestikin ja samat mässäilyhimot silloinkin on. Ei sitä nyt herkutella sen takia että "kroppa huutaa" jotain, vaan siksi että tiedän että se maistuu niin saaaaaaaaaaaaaaatanan hyvältä. Itseasiassa alitajuisista syistä varmaan silloin kuntoillessa ja terveellisesti syödessä teki vielä enemmän mieli kaikkea roskaruokaa kun oli se "ei saa syödä semmosta" ajattelutapa kun kuntoili ja kaikkee.. Hyi helvetti miten rajoittunutta elämää. Paljon miellyttävämpää nykyään kun hakee kaupasta aina kun tekee jotain hyvää mieli. Vähän kallista vaan. Elämä on.