Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jahka lopetan kesän jäätelöprojektin, niin aattelin tehdä herkuttelujen kanssa semmosen homman, että ostan levyn suklaata ja syön siitä joka päivä yhden palan. Siinä saa sitten olla herkuttelut niin kauan ku sitä levyä riittää.
Mä oon miettiny, että pitäisköhän tunkea kaloreihin yks pala tumminta mahdollista suklaata? Maistuu hyvältä, ja on terveellistä.

Teen muuten pian tilausta ulkomailta, ei bikinejä vaan kelasin tota jack3dia. Jääkö se ny tulliin ja tuleeko musta rikollinen jos jään kiinni?

Syön joka aamu suklaata (tummaa...). Pieni pala riittää kerralla, kun sitä saa joka päivä. Himot ei kasva, kun ne tyydyttää. :D

Mä oon miettiny, että pitäisköhän tunkea kaloreihin yks pala tumminta mahdollista suklaata? Maistuu hyvältä, ja on terveellistä.

No yhestä palasta ei kummosia kaloreita tule, joten ei se varmaan suureks haitaks ole. Mulla on nyt kesällä ollu niin reilusti treeniä, että en oo jaksanu edes hirveesti kiinnittää huomiota syömisiin (mm jäätelöä joka päivä toukokuun alusta lähtien) ja silti kunto on aikalailla kireä.

E:

Saatanan hullu masokisti

Hehe tuo olis just hyvä juttu :D Kesti mulla viime talvenakin kerran suklaalevy noin kuukauden verran.

Syön joka aamu suklaata (tummaa...). Pieni pala riittää kerralla, kun sitä saa joka päivä. Himot ei kasva, kun ne tyydyttää. :D

Jos yhen palan syömistä voi sanoa suklaansyömiseksi ni mua voi varmaan sanoa lenkkeilijäksi kun kävelen lähes päivittäin autolle?

Hitto oon juminu jo neljä tuntia koneella haaveillen suurista rahavirroista joita tulvii tilille perjantaina.. Olisin jo pahasti velkaantunut jos näistä haaveista velotettais. Nyt on pakko irtaantua sohvasta!

Teen muuten pian tilausta ulkomailta, ei bikinejä vaan kelasin tota jack3dia. Jääkö se ny tulliin ja tuleeko musta rikollinen jos jään kiinni?

Kyllä se vähän jännää on. Tuskin nyt rikollinen mutta rahat menee hukkaan. Suomessaki saa kaikenlaasta boosteria, ihan laillista siis.

Jos yhen palan syömistä voi sanoa suklaansyömiseksi ni mua voi varmaan sanoa lenkkeilijäksi kun kävelen lähes päivittäin autolle?

Ethän nää sen "palan" kokoa tiedä... ;) Äläs ny liioittele.

Kyllä se vähän jännää on. Tuskin nyt rikollinen mutta rahat menee hukkaan. Suomessaki saa kaikenlaasta boosteria, ihan laillista siis.

Niin saa, mutta onhan kyseessä tuo hirmuinen ja pahamaineinen Jack3ddi ja tuli vaan tuolla siivuilla vastaan...

Jack3dia en kerenny kokeilla aikanaan, mutta noista suomikauppojen boostereista en osaa kyllä kehua mitään mitä olen kokeillut. Nyttenkin on joku puolikas purkki tuolla kaapissa homehtumassa, kun enemmän tuntuu saavan tehoa treeniin pelkästä kofeiinista. Parhaiten toimii itsellä kun vilkaisee keskivartaloa peilistä ennen salille lähtöä.

Ethän nää sen "palan" kokoa tiedä... ;) Äläs ny liioittele.

Kyllä nää pakkislaisten mässäilyt ja herkuttelut tiedetään.

"Oi vitsi ku dieetti kusee :( Söin tänään yhen rahkan liikaa ja töissäkin oli pakko sortua yhteen banaaniin kun oli ruokkiksella tarjolla.. Nyt ylimääräselle sakkolenkille!!" :zzzz:

Niin saa, mutta onhan kyseessä tuo hirmuinen ja pahamaineinen Jack3ddi ja tuli vaan tuolla siivuilla vastaan...

Mun mielestä noilla boostereilla tulee kiukkuiseksi. Siis semmosilla boostereilla jotka siirtää tota unen tarvetta, dexaprinet, jack3d, sun muut.. Ja kaikkeen tottuu kuitenki lopulta, sitten kun lopettaa niin väsyttää enempi kuin koskaan on väsyttänykään. Beeta-alaniinit, sitrulliinimalaatit ja niiden yhdistelmäboosterit taas vois toimia sulla kun teet pitkää sarjaa ja rauhallisia toistoja.

Noilla piristeillä ei tuu ku saakelin kiukkuunen patleetti.

Kyllä nää pakkislaisten mässäilyt ja herkuttelut tiedetään.

"Oi vitsi ku dieetti kusee :( Söin tänään yhen rahkan liikaa ja töissäkin oli pakko sortua yhteen banaaniin kun oli ruokkiksella tarjolla.. Nyt ylimääräselle sakkolenkille!!" :zzzz:

Yleistämistä. Meehän lukeen vaan noita epic mättöjä ja mättöpäiväketjuja, poikanen. Ja opettele syömään.

Ihme persereikiä täynnä koko foorumi...

Kukaan ei juttele kännissä.

Juttelen sitte töäällä yksin.

Back
Ylös Bottom