Daiina
Blondeista blondein
Emminä mahda tälle mitään :D Joskus on hyvä ulkoistaa runosuolen töräykset myös tänne, niin ette pidä mua ihan junttina rehupunttina.
Ruohonpolttelija? Vielä pahempaa. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Emminä mahda tälle mitään :D Joskus on hyvä ulkoistaa runosuolen töräykset myös tänne, niin ette pidä mua ihan junttina rehupunttina.
Kuka se on?
Hei!
Jos ois mahis, niin mitä kysyisitte Lemmy Kilmisteriltä? Jos esim näkisitte jossain baarissa, kadulla tms., niin onko jotain mikä mieltäsi on askarruttanut?
Hei!
Jos ois mahis, niin mitä kysyisitte Lemmy Kilmisteriltä? Jos esim näkisitte jossain baarissa, kadulla tms., niin onko jotain mikä mieltäsi on askarruttanut?
Hei!
Työt vielä edessä, mutta perse takana..
Kuka on laittanut limaa aivoihini? :(
Kuka on laittanut limaa aivoihini? :(
Hei!
))) <3Tuli eilen kokeilumielessä duunattua fruityloopsilla nopeesti biisi.

Todennäkösesti se tän hetkinen on hyvä. Nii se aina menee...
'Kunha pidät sitä letillä niin hurmaus on taattu!
Otatko ensin värinpoiston myös? Melkoonen homma, sulla on niin pitkä lettiki? Ehkä kannattaa vaan vähän vaihtaa väriä johki suuntaan? Kastanjanruskeaan tai punertavaan.. Vai meetkö kampaajalle?