Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Emminä mahda tälle mitään :D Joskus on hyvä ulkoistaa runosuolen töräykset myös tänne, niin ette pidä mua ihan junttina rehupunttina.

Ruohonpolttelija? Vielä pahempaa. :D

Hei!

Jos ois mahis, niin mitä kysyisitte Lemmy Kilmisteriltä? Jos esim näkisitte jossain baarissa, kadulla tms., niin onko jotain mikä mieltäsi on askarruttanut?

Kuka se on?

Jos ei tiedä, niin kysymys ei ole oleellinen siinä tapauksessa. (= Motörheadin laulaja)

Hei!

Jos ois mahis, niin mitä kysyisitte Lemmy Kilmisteriltä? Jos esim näkisitte jossain baarissa, kadulla tms., niin onko jotain mikä mieltäsi on askarruttanut?

Kysyisin että mitä se diggaa Peer Güntistä. Eli siitä suomalaisesta bändistä. Örgh

Hei!

Hmm, aika paha, joudun miettimään tätä viikonlopun yli. Onhan kyseessä kuitenkin the one and only Lemmy.

Hei!

Et milloin ajattelee alkavansa laulamaan.

Onnistuiskohan tää ny

- - - Updated - - -

Emminä mahda tälle mitään :D Joskus on hyvä ulkoistaa runosuolen töräykset myös tänne, niin ette pidä mua ihan junttina rehupunttina.

Ei, nyt me enemmänkin pelätään sua:P

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kuka on laittanut limaa aivoihini? :(

Työt vielä edessä, mutta perse takana..

Siis et seiso lantiosi päällä. Lantiosi on takana eli periaatteessa perse pystyssä. Yleensä huomataan alaselän kipuilun vuoksi. Vedyttelyä paljon. Reidet/koukistajat. Hierontaa.

T: Selkä kipuilee

- - - Updated - - -

Se on räkää. Suojaa sun limakalvoja pöpöiltä ;)

- - - Updated - - -

Se on räkää. Suojaa sun limakalvoja pöpöiltä ;)

Hei!

Että mikä siinä jack danielsissa niin kiehtoo? Eikö se vois vaihtaa laatua välillä?

Tuli eilen kokeilumielessä duunattua fruityloopsilla nopeesti biisi.

Ja nyt alko viikonloppu :)))) <3

Nyt pittää päättää, millanen väri päähän maalataan!

Tää on aina yhtä vaikeeta tää päätöksen teko.

Hairstyles 3.webp
Hairstyles 6.webp
Hairstyles.webp
Oon miettinyt, että jos ottais tommosta snadisti monivärisempää mallia tällä kertaa.

Hairstyles 5.webp
Tää on siinä rajoilla, että onko liian suuri ero värien välillä vai ei. Enkä oo varma, että uskaltaisko noin vaaleeks vetää päältä.

Hairstyles 4.webp
Tää on sit jo liian selvä ero ehkä omaan makuun.

Saa auttaa päätöksen teossa! :D

Todennäkösesti se tän hetkinen on hyvä. Nii se aina menee...

Kunha pidät sitä letillä niin hurmaus on taattu!

Otatko ensin värinpoiston myös? Melkoonen homma, sulla on niin pitkä lettiki? Ehkä kannattaa vaan vähän vaihtaa väriä johki suuntaan? Kastanjanruskeaan tai punertavaan.. Vai meetkö kampaajalle?

Todennäkösesti se tän hetkinen on hyvä. Nii se aina menee...

Niinhän se aina joo menee. Eka päivä kampaajalla olon jälkeen sitä miettii, että mitäs hittoa meni taas tekemään, mutta sitten pikku hiljaa tykästyy uuteen kampaukseen/väriin.

Kunha pidät sitä letillä niin hurmaus on taattu!
'
:D Hah, en olis niinkään varma, mutta aina voin toivoa!

Otatko ensin värinpoiston myös? Melkoonen homma, sulla on niin pitkä lettiki? Ehkä kannattaa vaan vähän vaihtaa väriä johki suuntaan? Kastanjanruskeaan tai punertavaan.. Vai meetkö kampaajalle?

Meen kampaajalle. Ja värinpoistoa en tartte, koska tää nykynen väri on aika tosi lähellä mun luonnollista väriä. Ja tavoiteväri on tummanruskea / sen eri sävyt, niin muutos ei pitäisi olla liian iso. Juu, vaikka radikaalius houkuttais välillä, niin pitäis muistaa pysyä pöksyissään ja rauhottua :D Kastanjanruskea kuulostaa hyvältä, mutta punasesta oon edelleen sitä mieltä, että se ei mulle varmaan sovi.

Back
Ylös Bottom