Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aika perinteisesti ollaan tommosessa läheisessä kaveriporukassa annettu pyöräilykypärä + kaulin ja shekkinä matkarahaa joku tonni. Eli jotain 200e läheiselle ystävälle.

Mie en antais ku 50€. Mie en ole mikään ns. vitun rikas, kuten eräs henkilö. :D

Itsehän en anna siskolle mitään häälahjaa. Ole varaa moisiin kotkotuksiin. Joudun jo puvun vuokraamaan ja menemään kirkkoon, joten mun seura saa luvan olla lahja.

Saatana, siellähän sataa vettä. Toivottavasti lopettaa, ennekuin lähden parturiin talsimaan. Sen jälkeen oli tarkoitus lähteä kiertelemään kauppoja, mutta ei tuollaisessa kelissä jaksa.

Ai että hammaslääkärissä käynti on perseestä!
Kaiken muun mä siedän, mutta hammaslääkäri on ihan saatanasta. Pitäis itsellekkin tilata aikaa hampilekurille :rolleyes:
Kohta ois kämppä puunattu ja pyykkiä pesty. Sitten sitä joutaakin kauppaan hakemaan ruokatarpeita, että voi tehdä murulle murkinat valmiiksi kun kotiutuu töistä :) Illasta sitten voikin nauttia muuttolaatikoiden purusta. Ens viikosta voiskin sitten ruveta etsimään salia mihin suunnata jumppailemaan kun muuttohässäkkä ohi :)

Voihan ketunkettu, nyt mä sen tein. Aloin odottamaan jotain asiaa... äkkiä pois se minusta!

*Tarkkailee hermostuneena taivasta ja odottaa sen putoavan niskaan hetkenä minä hyvänsä*

Hae robbarista rytkys ni ei tarvi maksaa itteään turraksi.

images

---

Jumalauta, kun tuli hyvä munakas!

Eikai se auta muu ku lähtiä päälistelee noita i padeja kylille josko sieltä tarttus sellane mukaanki ni sujuis tää selailu vieläki helpommin ku nyt :)

Oho, taisin löytää iteltäni olka"lihakset". :D Tätä se teettää kun käy parin viikon aikana vain muutaman kerran salilla.

Ah, ei mitään velvollisuuksia tänään, sain eilen kaikki hoidettua. Tai no yks pikku homma mutta sen nyt hoitaa vaikka vasemmalla kädellä :) Pitäisköhän ostaa pitkästä aikaa uusia ryysyjä, kengät mä ainakin tarvitsen.

Ei perkele tuossa paahteessa mihinkään vaate ostoksille mennä, puskee soijaa niin pirusti. Hit the beach!
Suositelkaas mulle jotain hyviä netti vaatekauppoja, en ole pahemmin netistä ikinä tilaillut.

Back
Ylös Bottom