Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos kaatus naamalleen tähän näppikselle ja nukkus siinä päivän...

hitto oot aikasin töis? Mä kävelen ja surffaan kännyllä.. Liian hidastako? 6.5km/h

Huomenta! Haluaisiko joku tulla siivoamaan mun kämppää sillä aikaa kun olen töissä? :D Ai niin, onneksi tänään olikin lyhyempi työpäivä. :dance:

Huomenta !

Tuli sunnuntaina sit otettua nestehukka.. pari päivää meni koomailessa :(

Blaahhh.... Ei taas oikein napostele tämä alkanut työpäivä.
Eilen oli liian kuuma ees treenata, joten tänään ja huomenna on pakko, sitten mökkeilemään melkein hyvällä omatunnolla. :D

Huomenta !

Tuli sunnuntaina sit otettua nestehukka.. pari päivää meni koomailessa :(

Ai saakeli vielä toinen päivä perään ? Huh.. Nytkö on kondiksessa? Eikös sulla ole MTR ens vkolpuna? :D

Ah, ei mitään velvollisuuksia tänään, sain eilen kaikki hoidettua. Tai no yks pikku homma mutta sen nyt hoitaa vaikka vasemmalla kädellä :) Pitäisköhän ostaa pitkästä aikaa uusia ryysyjä, kengät mä ainakin tarvitsen.

Ai saakeli vielä toinen päivä perään ? Huh.. Nytkö on kondiksessa? Eikös sulla ole MTR ens vkolpuna? :D

Sunnuntaina olin ihan nätisti ulkoilemassa, mutta nestehukka iski silti. Kroppa meni ihan veteläksi.
MTR:n olis liput ja seurakin valmiina. Saas nähdä miten käy. Rokkia kaksin vai kimpassa.

hkuja tykkää kaikista ja kaikesta tänään:haart:
Jätkä on ihan liekeissä:)

No joo.. :D Masensi pari päivää helvetisti.

Heh, duunis on taas neljää erilaista suklaata ja muita herkkuja. Just passeli työpaikka mulle :D

Huomenia! Today is the day!

Teksikö tänään jalkoja vai lähtiskö pyöräilee? :hyper:
7382536.webp

Back
Ylös Bottom