Varmasti, harmitti vähän kun ei itse päässyt paikalle. Olis ollut huikeetaOli aivan huikea biisi livenä, ja piru silloin oli meininkiä, kun koko festariporukka pamahti yhtä aikaa kuuntelemaan.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmasti, harmitti vähän kun ei itse päässyt paikalle. Olis ollut huikeetaOli aivan huikea biisi livenä, ja piru silloin oli meininkiä, kun koko festariporukka pamahti yhtä aikaa kuuntelemaan.

Pikagalluppi. Millaisen summan antaisit häälahjaksi?
Yhdelle hyvälle kaverille annoin Omegan automaattikoneistolla olevan kellon, ku satuin olemaan rahoissani. Mutta varmaan satku olis hyvä.Pikagalluppi. Millaisen summan antaisit häälahjaksi?
Kaiken muun mä siedän, mutta hammaslääkäri on ihan saatanasta. Pitäis itsellekkin tilata aikaa hampilekurilleAi että hammaslääkärissä käynti on perseestä!
Illasta sitten voikin nauttia muuttolaatikoiden purusta. Ens viikosta voiskin sitten ruveta etsimään salia mihin suunnata jumppailemaan kun muuttohässäkkä ohi 
Hae robbarista rytkys ni ei tarvi maksaa itteään turraksi.
Ah, ei mitään velvollisuuksia tänään, sain eilen kaikki hoidettua. Tai no yks pikku homma mutta sen nyt hoitaa vaikka vasemmalla kädelläPitäisköhän ostaa pitkästä aikaa uusia ryysyjä, kengät mä ainakin tarvitsen.