Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olipa makoisaa käydä salilla viikon tauon jälkeen. Häntäluu tuli vaan kipeäksi heti, pöh. Viikko menee taas ihan pirun nopeaa, huomenna jo torstai!

Nyt siivousta :) -naamalla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mitähän tapahtu äsken mun rauhalliselle ja palauttavalle lenkille? Tais noiden pyöräilyn aika-ajojen kattominen vähän innostaa ku tuli tehtyä keskisyke-ennätykset :D

Kristus kun kiristyy nopeasti. Parissa päivässä tolkuton muutos.

Merkur partaterät tuli tänään, hyvin sai haavoja naamaan. Terävä kuin piru, pitää treenata.

Mitähän tapahtu äsken mun rauhalliselle ja palauttavalle lenkille? Tais noiden pyöräilyn aika-ajojen kattominen vähän innostaa ku tuli tehtyä keskisyke-ennätykset :D

Sulla on vaan hieman vielä tuota massaa haittana. :D

Ei tommoset rauhalliset lenkit onnistu ikinä. Aina tulee painettua täysillä. :D

Kaikkea nuo feministit keksii :lol2: :
normal_1020881837.webp

Telkkaria kattoon ja iltapalaa. Huomiseen.

Sulla on vaan hieman vielä tuota massaa haittana. :D

Kieltämättä vähän vois vielä olla kireämpi, mutta ei sitä nyt sentään haitaks asti ole :rolleyes:

Ei tommoset rauhalliset lenkit onnistu ikinä. Aina tulee painettua täysillä. :D

Kyllä ne joskus onnistuu, nyt vaan oli niin kova menofiilis päällä :D Harmi vaan, että jalat ei ehkä olis ihan noin kovaa treeniä tänään kaivannu.

Tuon jutun vastapainoksi taidan nauttia lihapiirakkaa ja kaljaa, ja jälkiruuaksi käydä seisten kusella.

Olut mainittu! Tekispä mieli ottaa yks, mutta ehkä ei enää viiti ku vois kohta painella nukkumaankin...

Aivan varmasti jossain päin maailmaa on tehty tutkimus, että yksi olut illassa on terveellistä, ja parantaa unen laatua. Anna mennä vaan.

Joo mutta se myös kusettaa ja sitte saa nousta hetken päästä taas ylös sängystä :D

Back
Ylös Bottom