Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaaha, joku saksalainen iso kiho teki natsitervehdyksiä katsomosta. Great success!
Huh huh kun on hieno tapahtuma nuo olympialaiset. Koko maailma pienoiskoossa! Helvetisti lössiä jollain Kiinalla, **ttu ei ne mahdu Aasiaan, tulee tänne ja vie meidän naiset.
- - - Updated - - -
Ollaan 14. kaikkien aikojen kesäolympialaisten mitalitilastossa?? Jukoliste me ollaan hyviä.
Jaaha, joku saksalainen iso kiho teki natsitervehdyksiä katsomosta. Great success!

Pijä kivaa siellä ja nauti niistä kaikista pienistäkin jutuista mitä tulee vastaan.![]()
Pienista asioista taalla on nautittukin, eika oo stressattu kylla yhtaan mistaan. Ei oo pakko menna kattoon mitaan turistirysia, nytkin ollaan Farmingdalessa ja ollaan about melkein julkkiksia kun ihmiset on ihan ihmeissaan vierailijoista. Zumbatunti oli huikea menestys, siella keski-ikaiset rouvat ei oikein uskaltaneet heittaytya, joten naytettiin kaverin kanssa vahan mallia siita, miten iloinen mieli korvaa puuttuvan alyn ja vahaiset taidot. Lopputunnista mammatkin innostui vahan revittelemaan ja kaikilla oli pirun kivaa. Huomenna taytyy etsiskella netista se video, jonka ohjaaja tanaan kuvasi kesken tunnin.
Kunnes tulet takaisin Suomeen. Harmaata arkea päivästä toiseen.
Arki tulee vastaan ihan joka paikassa, ja ennen tata reissuakin mun arki oli hienoa. Pienista asioista nauttiminen tuo elamaan aika paljon lisaa iloa.Itseasiassa mulla on ollut tallainen fiilis jo pidempaanArki tulee vastaan ihan joka paikassa, ja ennen tata reissuakin mun arki oli hienoa. Pienista asioista nauttiminen tuo elamaan aika paljon lisaa iloa.
Luot oman nykyisesi, huominen tuo tullessaan kaikkea uutta ja tulevaisuus näyttää. Otat vastaan sen mikä sopii sulle parhaiten.
(deep shit)