Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo, sunnuntai-maanantai-yönä on. Meikäläisen suosikkiartisti ollut jo vuosia, niin sen takia jo oli pakko lähteä katsomaan. Perjantai on selvästi heikoin päivä, koska pääesiintyjänä on Tiesto, ja sen kiinnostavuus riippuu siitä, soittaako se uutta vai vanhaa tuotantoa. Onneksi koko yön kuitenkin Hed Kandi soittaa Ibiza-settiä :)

Tuu kride sit meikäläisen tiskiltä ostaa bisseä! Oon just junassa helsinkiin ku tuun soundseille töihin koko viikonlopuksi :)

Onneksi vielä viikonloppu jäljellä, joka menee hiilaria tankatessa, mikäs sen mukavampaa.

Joo viikonloppu menee kyllä tankkaushommiks. Ei välttämättä kuitenkaan parhaista energialähteistä :rolleyes:

No aivan varmasti tulen! Tiedätkö jo millä tiskillä olet?

En tiedä vielä. Ei mulla ala työt ku vasta klo 19 mut jotenkin muistin et se oli klo 17... Nyt sit oon 2h aikataulua edellä ku kerkesin ostaa jo junalipun. Olen idiootti.

En tiedä vielä. Ei mulla ala työt ku vasta klo 19 mut jotenkin muistin et se oli klo 17... Nyt sit oon 2h aikataulua edellä ku kerkesin ostaa jo junalipun. Olen idiootti.

Näitä sattuu paremmissakin piireisssä :D Pistä vaikka privaa kun alkaa varmistua, niin olen kärppänä tilaamassa.

Näitä sattuu paremmissakin piireisssä :D Pistä vaikka privaa kun alkaa varmistua, niin olen kärppänä tilaamassa.

Joko oot Stadissa? :) Sano terveisiä Tiestolle minunkin puolesta. ;)

Jahas ja kotia. Tiedä uskaltaako täs mennä alkon kautta, ties vaikka ne kysys papereita?

Elämäni ensimmäinen palkallinen kesäloma! Vaikka kestääkin vain viikon, niin tästä otetaan kaikki irti!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ilmeisesti kaikki muut tekee jotain kivaa viikonloppuna... Ajattelin mennä kiltisti töihin, vaikka ei olis edes pakko, sit voi hyvällä omalla tunnolla pysyä poissa työmaalta jälleen seuraavat pari viikkoa ainakin. :D

Ja nukuin muuten äsken ekat pienet päikkärit viikkoon, lääkkeet alkaa kait vaikuttaa ja piristää. Outoa herätä aamuisin ihan pirteänä ja pää kevyenä, kun oli niin tottunut jatkuvaan sumuun ja tönkköön oloon. Ehkä sitä muuttuu vielä yliaktiiviseksi duracell-jänöksi, mistä sitä tietää mitä nuo myrkyt tekee! :D

Jahas ja kotia. Tiedä uskaltaako täs mennä alkon kautta, ties vaikka ne kysys papereita?

Myi ne mulle viinaa.. Muiden kiusaksi.

Kahvia on perkele keitettävä, ei tästä tuu taas muuten yhtään mitää.

Elämäni ensimmäinen palkallinen kesäloma! Vaikka kestääkin vain viikon, niin tästä otetaan kaikki irti!

Onneks olkoo :thumbs: Mullaki oli tollanen muutama vuosi sitten. En tiiä koska on seuraava :D

Back
Ylös Bottom