Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huh huh kun on hieno tapahtuma nuo olympialaiset. Koko maailma pienoiskoossa! Helvetisti lössiä jollain Kiinalla, **ttu ei ne mahdu Aasiaan, tulee tänne ja vie meidän naiset.

- - - Updated - - -

Ollaan 14. kaikkien aikojen kesäolympialaisten mitalitilastossa?? Jukoliste me ollaan hyviä.

Huh huh kun on hieno tapahtuma nuo olympialaiset. Koko maailma pienoiskoossa! Helvetisti lössiä jollain Kiinalla, **ttu ei ne mahdu Aasiaan, tulee tänne ja vie meidän naiset.

- - - Updated - - -

Ollaan 14. kaikkien aikojen kesäolympialaisten mitalitilastossa?? Jukoliste me ollaan hyviä.

Kreikkalaiset vie meidän naisetkin, jos ei rahoja. Suomeen on tullut vuoden aikana 500 Kreikkalaista.

Wuff.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
On ollu pojat ihan kiva paiva. Aamusella punttireenia ja illemmalla zumbaa. En kylla kasita miten voi zumbassa nyrjayttaa olkapaan, mutta ehka se on ihan ok. Huomenna voi yrittaa saada aurinkoo hipiaan, jos vaan ei enempaa myrskyja tulis tanne suunnalle. Toivottavasti ei tuu... :)

Pijä kivaa siellä ja nauti niistä kaikista pienistäkin jutuista mitä tulee vastaan. :)

Huoh, just kotiuduin baarista.. Vituttaa oikeastaan tällä hetkellä olla varattu. Parilla viime kerralla olen hengaillut baarissa sellaisen naisen kanssa, että jotenkin vaan klikkas samantien. Sukat pyörähtää jalassa joka kerta kun kyseinen ihminen tulee vastaan. :(

Jos vituttaa olla varattu, niin tuskin tulee olemaan ruusuinen lopputulevaisuus nykyisesi kanssa. Muutenkin suhteessa pitäisi mennä niin hyvin, ettei ala liikaa kiinnostamaan muut. Vanha sanonta... saa katsoa, muttei koskea.

No joo, onhan tuota 12 vuotta tullut oltua saman kanssa. Molemmat on olleet lähdössä omille teilleen varmaan ainakin sen miljoona kertaa, mutta ei tunnu onnistuvan.

Edit. Vittu mitä tilitystä.

Pijä kivaa siellä ja nauti niistä kaikista pienistäkin jutuista mitä tulee vastaan. :)

Mina pijan :) Pienista asioista taalla on nautittukin, eika oo stressattu kylla yhtaan mistaan. Ei oo pakko menna kattoon mitaan turistirysia, nytkin ollaan Farmingdalessa ja ollaan about melkein julkkiksia kun ihmiset on ihan ihmeissaan vierailijoista. Zumbatunti oli huikea menestys, siella keski-ikaiset rouvat ei oikein uskaltaneet heittaytya, joten naytettiin kaverin kanssa vahan mallia siita, miten iloinen mieli korvaa puuttuvan alyn ja vahaiset taidot. Lopputunnista mammatkin innostui vahan revittelemaan ja kaikilla oli pirun kivaa. Huomenna taytyy etsiskella netista se video, jonka ohjaaja tanaan kuvasi kesken tunnin.

Pienet asiat tekee suuret kokonaisuudet. On helppo olla onnellinen ja iloinen, kun keskittyy hyviin asioihin, antaa perhosten lepattaa ja uskaltaa taysilla luottaa siihen, etta elamassa kay lopulta kuitenkin hyvin, tavalla tai toisella :)

Itseasiassa mulla on ollut tallainen fiilis jo pidempaan :) Arki tulee vastaan ihan joka paikassa, ja ennen tata reissuakin mun arki oli hienoa. Pienista asioista nauttiminen tuo elamaan aika paljon lisaa iloa.

Itse asiassa (aloitan omani samalla kuin sinä) mulla ollut samanlainen fiilis heti kun pääsin reissuun, reissun aikana ja kun tulin takas Suomeen. Jotenkin kaikki taas näyttää niin selkeältä, eikä ongelmaa ole, ellet itse sellaista kehitä. :) Luot oman nykyisesi, huominen tuo tullessaan kaikkea uutta ja tulevaisuus näyttää. Otat vastaan sen mikä sopii sulle parhaiten. :) (deep shit)

Hyvää huomenta. Lentokentällä ja pirteänä. Not.

Back
Ylös Bottom