Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oliko mistään kotoisin? Leffa, ei nainen.

No ei se mikään kovin järisyttävä kokemus ollu. Meinasin lainata Poikani Kevin, mutta heeehhehehe. :jahas:

Mie oon rehellisesti sanottuna joku täyspaska noitten kauhuelokuvien kanssa. Luin saakeli takakantta jostain leffasta niin kylmätväreet meni selkää pitkin ja oli vielä joku paska! Mie oon niin pieni poika... voih :haart:

Oi vittu miten kuumia italiaanoja tossa rallipätkässä :kuola: Nauratti myös noi helvetin selkeet aksentit ensin suomipojilla(when te TURBO kams alaiv!:lol2:) ja sit toi italialainen selitti tosta 037:sta :lol2: Ihan vitun cool. Sit kaikki viel haukkuu italialaisia autoja!! Lancia :haart:

Mie oon rehellisesti sanottuna joku täyspaska noitten kauhuelokuvien kanssa. Luin saakeli takakantta jostain leffasta niin kylmätväreet meni selkää pitkin ja oli vielä joku paska! Mie oon niin pieni poika... voih :haart:

Ole hyvä:

Tämä pitää kyllä nähdä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^^Okei. Mie meinasin jo vastata, että tollaset leffat on just mullekkin melko helppoja, joissa on vaan jotain murhaa jne. Pienesti kylmäs, mutta voi vittu ku tuo pitkä nenä näky, niin saakeli tuota kylmäystä mikä iski. En mie tuota loppuun kato. Vaikuttaa ihan kivalta. :| Onneksi on päivä ja valosaa. Jos vaikka laulelis.

[video=youtube_share;0K1FVJ5RAQQ]http://youtu.be/0K1FVJ5RAQQ[/video]

Eiks noi "get the kids, pack the car, we have to leave here now"-leffat oo jo nähty. Taas pimeessä kuvattua filmiä pukkaa. Onko jänniä elokuvia ikinä kuvattu auringon valossa? Sais olla.

Jännä juttu, kun viikossa on 7 päivää, ja silti kaikki haluaa nähdä juurikin samana päivänä, ja parhaimmillaan samoina kellonaikoina. Ja vielä sellaisena päivänä, kun ei vaan yhtään jaksaisi taas kiirehtiä. :dance:

Minä rakastan teitä.

Kaikkia.

hippie3.s600x600.webp

Tuoreita kirsikoita... :kuola: Näitä voisi syödä vaikka miten paljon, mut eiköhän yksi iso rasia riitä tälle päivälle! :D

Edit. ja miksi kukaan ei tee oikeasti pelottavia kauhuleffoja? Etenkin nuo nykyiset ei vaan iske tai sitten olen vaan tylsimys kun en tajua tai osaa pelätä.

Jos sitä tuota että niin terassille. Jos löytyy kaks pöljää vielä ysiltä terassilta niin voi tulla kertoon, et tytöt, teidän leffa alkaa ihan just :D

Katoin parhaillaa Anthony Bourdainin Suomi jaksoa ja ei helvetti, että hävettää olla suomalainen nyt...

E: Ei helvetti... Nyt ne esitti tol Anthonyl romanialaiset.... :face::face::face:

Viime lauantaist on taas kauan aikaa... Ja kato meillähän ei itketä lauantaina... Jne.

Have fun folks. Taksi alle ja baanalle! :dance:

Edit. ja miksi kukaan ei tee oikeasti pelottavia kauhuleffoja? Etenkin nuo nykyiset ei vaan iske tai sitten olen vaan tylsimys kun en tajua tai osaa pelätä.

Paranormal activity. Se ensimmäinen. Minulla on vieläkin traumoja.

Valkosipuli ranskalaisia, nugetteja, perunasalaattia, fetaa, täysmaitoa, mansikoita, Susu paloja, mehujäätä...:kuola:

Back
Ylös Bottom