Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jeiii, viikonloppu alkoi ja energiaa on kuin pienessä kylässä. Tekee mieli pomppia lattiasta kattoon. Mitähän sieniä mulle on tarjottu? :D

Muuten on kyllä ihan jees mutta varjostaa fiilistä se mun auton kolhija. Naarmuilla niin kauheesti väliä, mutta toinen sumuvalo paskana :jahas:

Muuten on kyllä ihan jees mutta varjostaa fiilistä se mun auton kolhija. Naarmuilla niin kauheesti väliä, mutta toinen sumuvalo paskana :jahas:

Naapuri huomas, että joku käyny raapasee mun toista kylkee.. PERKELE. Viimeks joku potkassu peilin keskellä päivää kaupan pihassa ja nyt tämä. Mistä noita kateellisia paskoja löytyy? Mur.

Ei oo kauhee syvä naarmu kuiteskaa, et saatan selvitä ihan vaan myllyttämällä.

Naapuri huomas, että joku käyny raapasee mun toista kylkee.. PERKELE. Viimeks joku potkassu peilin keskellä päivää kaupan pihassa ja nyt tämä. Mistä noita kateellisia paskoja löytyy? Mur.

Asuisitte tekin maalla, täällä ei autoja kolhita eikä muumitaloja lukita yöksi.

E: Huomaa kohtelias teitittely.

Ihan paskaa tollanen. Mulla onneks sinänsä ei naarmuilla ole väliä kun halpa käyttis auto, mutta onhan se silti perseestä. Eniten tässä vituttaakin se, että ihmiset on vaan niin kusipäitä että tekee tollasta ja jos vahinko käy niin jättää ilmottamatta. Mullakin sen verran suuret jäljet kuitenkin että varmasti on huomannut että on kolahtanut :rolleyes:

Ja sitten tulee ne murtovarkaat nimimerkillä melkein ryöstetty.
Ei oo näkyny. Vielä ainakaan. Yks ilta olin jo sängyssä menossa nukkumaan, ku naapuri tuli ovesta sisään....
Olin unohtanu lukita oven yöksi. Autoki tuppaa jäämään yöksi auki joskus ja kukkaroakin säilytän siellä...

Asuisitte tekin maalla, täällä ei autoja kolhita eikä muumitaloja lukita yöksi.

E: Huomaa kohtelias teitittely.

No emmä iha keskellä kaupunkiakaan asu.. :D enkä mä tiä missä tää jälkimmäine naarmutus on ny sit tapahtunu...

Ihan paskaa tollanen. Mulla onneks sinänsä ei naarmuilla ole väliä kun halpa käyttis auto, mutta onhan se silti perseestä. Eniten tässä vituttaakin se, että ihmiset on vaan niin kusipäitä että tekee tollasta ja jos vahinko käy niin jättää ilmottamatta. Mullakin sen verran suuret jäljet kuitenkin että varmasti on huomannut että on kolahtanut :rolleyes:

On kyllä paskaa joo. Vahingotkin vielä ymmärtäs, mutta tollaset tahalliset naarmuttamiset ja potkimiset ni en tajua saatana.

AGGREEEEEE!
[video=youtube_share;hHrvuQ4DwJ8]http://youtu.be/hHrvuQ4DwJ8[/video]

Palakkaria naamaan ja baanalle! No ei. Taida istua kämpillä ja pyöritellä peukaloita.

Kohveeta ja tosta vähän energistä menoa ni eiköhän se siitä!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eilen kävin videovuokraamossa eikä ollu Gattacaa... :( Oisin sitten lainannu Tahrattoman mielen, mutta eikö se ollu lainassa. Olin pettynyt. Jouduin lainaa Rommipäiväkirjan. Melekosen nätti nainen oli tämä mikälie...

Back
Ylös Bottom