Uuh Stratos
I'm going to change gear here, this will involve man touching
-J.C.
I'm going to change gear here, this will involve man touching
-J.C.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko mistään kotoisin? Leffa, ei nainen.
Oliko mistään kotoisin? Leffa, ei nainen.
Nauratti myös noi helvetin selkeet aksentit ensin suomipojilla(when te TURBO kams alaiv!:lol2
ja sit toi italialainen selitti tosta 037:sta :lol2: Ihan vitun cool. Sit kaikki viel haukkuu italialaisia autoja!! Lancia :haart:Mie oon rehellisesti sanottuna joku täyspaska noitten kauhuelokuvien kanssa. Luin saakeli takakantta jostain leffasta niin kylmätväreet meni selkää pitkin ja oli vielä joku paska! Mie oon niin pieni poika... voih :haart:
Eiks noi "get the kids, pack the car, we have to leave here now"-leffat oo jo nähty. Taas pimeessä kuvattua filmiä pukkaa. Onko jänniä elokuvia ikinä kuvattu auringon valossa? Sais olla.
Näitä voisi syödä vaikka miten paljon, mut eiköhän yksi iso rasia riitä tälle päivälle! :DKatoin parhaillaa Anthony Bourdainin Suomi jaksoa ja ei helvetti, että hävettää olla suomalainen nyt...
E: Ei helvetti... Nyt ne esitti tol Anthonyl romanialaiset.... :face::face::face:
Edit. ja miksi kukaan ei tee oikeasti pelottavia kauhuleffoja? Etenkin nuo nykyiset ei vaan iske tai sitten olen vaan tylsimys kun en tajua tai osaa pelätä.