Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jeiii, viikonloppu alkoi ja energiaa on kuin pienessä kylässä. Tekee mieli pomppia lattiasta kattoon. Mitähän sieniä mulle on tarjottu? :D
Kärpässieniä.
Busted. Tunnustit.
teude korjaa mun auto.
En kehannu pitää sinua jännityksessä.
Joo, savolaisella kieroudella.
Muuten on kyllä ihan jees mutta varjostaa fiilistä se mun auton kolhija. Naarmuilla niin kauheesti väliä, mutta toinen sumuvalo paskana :jahas:
Asuisitte tekin maalla, täällä ei autoja kolhita eikä muumitaloja lukita yöksi.Naapuri huomas, että joku käyny raapasee mun toista kylkee.. PERKELE. Viimeks joku potkassu peilin keskellä päivää kaupan pihassa ja nyt tämä. Mistä noita kateellisia paskoja löytyy? Mur.
Ei oo kauhee syvä naarmu kuiteskaa, et saatan selvitä ihan vaan myllyttämällä.
Naapuri huomas, että joku käyny raapasee mun toista kylkee.. PERKELE. Viimeks joku potkassu peilin keskellä päivää kaupan pihassa ja nyt tämä. Mistä noita kateellisia paskoja löytyy? Mur.
Ei oo kauhee syvä naarmu kuiteskaa, et saatan selvitä ihan vaan myllyttämällä.

Asuisitte tekin maalla, täällä ei autoja kolhita eikä muumitaloja lukita yöksi.
Ei oo näkyny. Vielä ainakaan. Yks ilta olin jo sängyssä menossa nukkumaan, ku naapuri tuli ovesta sisään....Ja sitten tulee ne murtovarkaat nimimerkillä melkein ryöstetty.
Asuisitte tekin maalla, täällä ei autoja kolhita eikä muumitaloja lukita yöksi.
E: Huomaa kohtelias teitittely.
Ihan paskaa tollanen. Mulla onneks sinänsä ei naarmuilla ole väliä kun halpa käyttis auto, mutta onhan se silti perseestä. Eniten tässä vituttaakin se, että ihmiset on vaan niin kusipäitä että tekee tollasta ja jos vahinko käy niin jättää ilmottamatta. Mullakin sen verran suuret jäljet kuitenkin että varmasti on huomannut että on kolahtanut![]()
Eli rikot toisenkin sumarin ja varastat mun pioneerin. Örgh
Sä oot sitten vastuussa mun höpinöistä.
Jouduin lainaa Rommipäiväkirjan. Melekosen nätti nainen oli tämä mikälie...