Niiden rakkaudenosoituksista tuleva paskanhaju kun jää nurkkiin pyörimään eikä lähde saatana kulumallakaan. Pthyi saatana!!
:piis:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niiden rakkaudenosoituksista tuleva paskanhaju kun jää nurkkiin pyörimään eikä lähde saatana kulumallakaan. Pthyi saatana!!

Hyvä muuten että noin vanha äijä miettii tollasia ettei tarvii pelätä liiallista "aikuistumista" omallekaan kohdalle.Ompa levotonta juttua, just hyvä. Oletteko muuten ikinä kokeilleet pysyykö teekannu(tyhjänä) kyrvän haarukassa, vanha kiinalainen potenssitesti. Kandee kokeilla, lähtee liikkeelle vaikka peltisestä ja jos pysyy niin sitten posliininen, tämä sitten omalla vastuulla. Voi johtaa pysyviin vaurioihin tai ainakin kivuliaaseen nyrjähdykseen
edit. Testi on ehdottomasti suoritettava täydessä erektiossa!
Siitä jäiskin kaunis muisto huomenna olevien sukulaisen häiden valokuva-albumiin.
17-vuotiaana oli naama ylempänä, palkka alempana.
Ja persekin oli terhakampi.
Mun äiree sanoo, että aikuisuudessa on se hyvä puoli, että joka päivä on enemmän oma itsensä. Ihanan lohduttava ja kaunis ajatus. Mä fanitan sitä.
Heräsin sitten ennen aamuviittaa hirveeseen yskäkohtaukseen, joka ei lähtenyt veke muuten kun kuumalla vedellä
Hyvä muuten että noin vanha äijä miettii tollasia ettei tarvii pelätä liiallista "aikuistumista" omallekaan kohdalle.
Fakta homma!Sai kyllä kuulla sen jälkeen muutaman faktan... kyllä pakarat ainakin löytyy jos ei muuta :DNo mitä nyt helvettiä :D Kyllä mulla ainakin on miljoonasti enemmän muotoja kuin silloin kun en treenannu ollenkaan...
Päkki.Keskivartalossa?
Ha! :DOstan taas vipit jos Foxy pistät jääkaappiketjuun kuvan ihanista pakaroistasi![]()
Dude, that's so 90's.Wässääääääp!!!!!
Tuntupa ihan viheltelyltä treenit ku tein pelkkiä suoria sarjoja ilman failurea tai restpausseja.. Kevennetty viikko.