Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aaaw, olipa nätisti sanottuFoxy oli risteilyn kaunein nainen kaikinpuolin. Hieno nainen. :thumbs:

Saman asian kanssa painin myös toista päivää... rasittavaa...Siis tää saakutin Saunalahti jumiijumiijumii, sit taas yhtäkkii toimii. Prkl!

Joku sanoi että naiset on välillä vähän outoja.
"Välillä" "Vähän". Nyt toteutui kirjaimellisesti käsite "Annetaan ymmärtää muttei ymmärretä antaa" ja tämä toteutetaan olemalla vastaamatta enää ollenkaan puheluihin tai viesteihin vaikka aluksi livenä ehdotellaan kaikenlaista.
Olette ihania.![]()
Jaa Kaira meinaa liittyä näihin pääkaupunkiseudun naisiin jotka kulkee nenät pystyssä. Tiedän monta naista ketkä ovat menneet piloille pk seudulle muuton jälkeen.. Jokin tässä paikassa vaikuttaa selkeesti. Ja tämähän on vain mun mielipide mun kokemuksien perusteella.. Älkää vetäkö hernettä nenäänne, hukutte nopeammin sateella:D
Jaa Kaira meinaa liittyä näihin pääkaupunkiseudun naisiin jotka kulkee nenät pystyssä. Tiedän monta naista ketkä ovat menneet piloille pk seudulle muuton jälkeen.. Jokin tässä paikassa vaikuttaa selkeesti. Ja tämähän on vain mun mielipide mun kokemuksien perusteella.. Älkää vetäkö hernettä nenäänne, hukutte nopeammin sateella:D

:face: Kävi tänään samalla tavalla. Pientä kiihotusta ja kihelmöintiä puntissa.
Haaveilua ja seisokki..............Kunnon panetus fiilis ja muija ei einää vastaa.