Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niiden rakkaudenosoituksista tuleva paskanhaju kun jää nurkkiin pyörimään eikä lähde saatana kulumallakaan. Pthyi saatana!!

:piis:

Ensinnäkin Ultimecialle onnen toivotukset!
Ompa levotonta juttua, just hyvä. Oletteko muuten ikinä kokeilleet pysyykö teekannu(tyhjänä) kyrvän haarukassa, vanha kiinalainen potenssitesti. Kandee kokeilla, lähtee liikkeelle vaikka peltisestä ja jos pysyy niin sitten posliininen, tämä sitten omalla vastuulla. Voi johtaa pysyviin vaurioihin tai ainakin kivuliaaseen nyrjähdykseen:puntti:
edit. Testi on ehdottomasti suoritettava täydessä erektiossa!
edit2. Testin multihuipentuma on se että muija tekee tämän ukolleen:D

Mul on pitkä tukka, mul on partaa, oon työtön, rakastan rauhaa ja haisen usein paskalta. Peace man.

Ompa levotonta juttua, just hyvä. Oletteko muuten ikinä kokeilleet pysyykö teekannu(tyhjänä) kyrvän haarukassa, vanha kiinalainen potenssitesti. Kandee kokeilla, lähtee liikkeelle vaikka peltisestä ja jos pysyy niin sitten posliininen, tämä sitten omalla vastuulla. Voi johtaa pysyviin vaurioihin tai ainakin kivuliaaseen nyrjähdykseen:puntti:
edit. Testi on ehdottomasti suoritettava täydessä erektiossa!
Hyvä muuten että noin vanha äijä miettii tollasia ettei tarvii pelätä liiallista "aikuistumista" omallekaan kohdalle.

17-vuotiaana oli naama ylempänä, palkka alempana.

Ja persekin oli terhakampi.

Höpsistä. Kun treenaatte, niin teillä on paikat kunnossa kolmekymppisenä. Tiedän useita naisia jotka oli ihan älyttömiä hottiksia parikymppisenä, mutta kun he vain kännäävät ja makaavat sohvalla, niin jo 25-vuotiaana ne naiset on nottieta. 30v naiset on myös kypsempiä ja fiksumpia kuin teinitytöt. Tuossa iässä nainen jo tietää kuka on ja mitä haluaa.

Mun äiree sanoo, että aikuisuudessa on se hyvä puoli, että joka päivä on enemmän oma itsensä. Ihanan lohduttava ja kaunis ajatus. Mä fanitan sitä.

Mun äiree sanoo, että aikuisuudessa on se hyvä puoli, että joka päivä on enemmän oma itsensä. Ihanan lohduttava ja kaunis ajatus. Mä fanitan sitä.

Fiksu äiree. Kerro terveisiä.

Hyvä muuten että noin vanha äijä miettii tollasia ettei tarvii pelätä liiallista "aikuistumista" omallekaan kohdalle.

En mä sitä mitenkään erityisesti mieti:confused: Fakta homma!
Siinä olet kyllä oikeassa että olen lapsellinen, sillain positiivisessa mielessä, miehen vastuuni yritän toki kantaa joka asiassa:whip:

Vanheneminen on just parasta! Joka kerta kun näen jotain sekoilevia teinipissiksiä mietin että onneksi ei tarvii enää! Ja odotan jo innolla kun pääsee mummoikään, siitä vasta hauskaa tulee... :evil: Suunnitelmat on jo valmiina, minusta ei ainakaan tule mitään tavanomaista rauhallista kivaa pikku mummelia! :D

Vieläkin ajoittain kokee olonsa epävarmaksi, mutta jos saattaa vähääkään palauttaa mieleensä juuri ne hirveät teinivuodet, tulee heti rennompi mieli. Oli se vaan yhtä hakemista. Tsemppiä kaikille teineille!

Back
Ylös Bottom