Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perjantai 13. ja kaikki menee vituiks…. Ei vaan mikäs tässä ollessa, mä ainakin elän elämäni parasta aikaa :) Hirvee auto/prätkäkuume kylläkin, kesä-autokin seisoo tallissa pikku sipistelyjä vaille valmiina ajoon. Pitää varmaan lopettaa tää turha hötkyily, laittaa pirssi valmiiks ja ajaa ensiviikolla tyhjää tietä kohti auringonlaskua…

Niin, ja hyvää viikonloppua jos ootte hengissä vielä tän päivän jälkeen?!

Tullu jo monena päivänä katottua yks leffa ennen nukkumaanmenoa.. Kohta tulille uusin American Pie. :)
Samaa olen itsekin harrastellut. Välillä tuijottanut innostuksissani jonkun leffasaagankin kokonaisuudessaan :)
Komedioita ei kyllä tule hirveästi katseltua.

Olen vanha, antakaa kakkua.
Onnittelut, ikä on onneksi vain numeroita (tai näin olen itselleni ainakin uskotellut).

Heräsin sitten ennen aamuviittaa hirveeseen yskäkohtaukseen, joka ei lähtenyt veke muuten kun kuumalla vedellä. Kiva alkaa viiden aikoihin vääntään unenpöpperöisenä itelleen teevettä. :jahas: Sain sentäs uudelleen unenpäästä kiinni.

Huomenta! Miten tää loma on mennyt näin nopeasti? Enää tämä viikonloppu jäljellä... Ihan huippu loma on kyllä ollut! Onneksi on vaan yksi rankka viikko edessä töissä... :D

Edit. Ultimecialle paljon onnea! :)

Onnea Ultimecialle! Toivottavasti saat paljon legoja lahjaksi :)

Mina herasin poikkeuksellisesti jo ysilta kun aiti soitti kertoakseen uusimmasta perhedraamasta. Hauskinta tassa on, etta tiesin mita oli tapahtunut jo ennen kuin vastasin puhelimeen koska nain sen unessa :o

Tää on kompa, mulla ei nimittäin ollut 17-vuotiaana persettä. Tissit nyt tietty seilaavat omaa surullista reittiään.

17-vuotiaana mulle alkoi hiljalleen muodostua sellainen. Oli se vaikiaa. Mun tissit ei kyllä seilaa mihinkään. Ehkä. Tai sit mä en koskaan ota liivejä pois.

Tuosta tulikin mieleen että yksi pätevän oloinen ihminen kovasti selitteli mulle
että on se sääli kun paljon urheilevilta naisilta häviää sitten muodot.
Ehkä joiltain kestävyysjuoksijoilta, mutta siis WTF? :wtf:

No mitä nyt helvettiä :D Kyllä mulla ainakin on miljoonasti enemmän muotoja kuin silloin kun en treenannu ollenkaan...

Onnea Frau Himmlerille. Jedem das Seine!

Paha akka sanoi:
Kyllä mulla ainakin on miljoonasti enemmän muotoja kuin silloin kun en treenannu ollenkaan...

Keskivartalossa?

Näin muuten unta, jossa LLCJ soitteli jatkuvasti meikäläiselle.

Hyi olkoon.

Niiden rakkaudenosoituksista tuleva paskanhaju kun jää nurkkiin pyörimään eikä lähde saatana kulumallakaan. Pthyi saatana!!

hippieSmall.jpg

Back
Ylös Bottom