Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meikäläinen alkaa jo pelkäämään henkeni puolesta.

Sulla on rektio-virhe tossa lauseessa. Korjaa se.

Niin joo, mutta tuskin se osaa huutaa ku eläin? Parempi kait se ois omin käsin hoitaa teurastamiset.

Eiks kaikki naiset osaa huutaa kuin hyeenat? Eiks se oo jotenki jo syntymässä ikäänkuin perittyä? Omin käsin joo tai jos on kauempana niin kai sitä voi tähtäimen läpikin tiirailla.

Iina Kuustonen on vaan yksinkertaisesti Suomen julkkiksista selvästi hotein. Ei juma nuo silmät ja tuo tyttömäinen olemus :pano:

Agreed. Vaikuttaa vielä suhteellisen täyspäiseltä. Tuossa naisessa on on kyllä särmää.

3523_article.webp

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Parempi vissiin yrittää nukkumista kuitenkin... Godnat!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Karkaan foorumilta sängyn pohjalle ennenkuin yö thread herää henkiin, öitä!

Ihanaa, joku muukin nussii pilkkua yhtä antaumuksella kuin minä - vieläpä samasta aiheesta! Itse kirjoittaisin rektiovirheen kuitenkin ilman väliviivaa. Voin toki olla väärässäkin.

Mä mietin sitä. Toisaalta rektiovirhe olisi varmasti parempi vaihtoehto. Mä olen kadottanut tatsini yhdyssanoihin. Onneksi en kuitenkaan kirjoita "sillekkin" tai "enään", saati sitten "kuullostaa."

Nauran yliopistollakin luennolla takarivissä, kun luennoitsija sanoo "homogeeninen".

*tirsk* :D

Eiks kaikki naiset osaa huutaa kuin hyeenat? Eiks se oo jotenki jo syntymässä ikäänkuin perittyä? Omin käsin joo tai jos on kauempana niin kai sitä voi tähtäimen läpikin tiirailla.

Niin eläinhä se on kyllä sekin... Ei sillä huuolla kyllä lehemiä houkutella. Jos sie nyt tähän luomuun kuitenkin lähet, niin se on hoiettava lähikontaktissa paljain käsin.

Joo mut eiks sulle riitä se et Bicho on jo luomuteurastaja? Mä en lähe mihinkää kolmenkimppoihin mukaan. Voin silti teurastaa omin käsin jos siltä tuntuu.
Minä en taida enää teurastella kuin susirajan petoeläintä, että pitäkee kimppanne :)

Niin joo, mutta tuskin se osaa huutaa ku eläin? Parempi kait se ois omin käsin hoitaa teurastamiset.
Puhutaanko nyt minun huutamisesta? Jos niin kyllä minä huudan ja kovaa jos tarve vaatii, mutta pääsääntöisesti olen niin hiljainen ettei puhettanikaan meinaa kuulla :)

Voitteko tytöt jättää mulleki pari pilkkua? Ne on ainoat, mitä mä pääsen enää nussimaan.

Hanki omat pilkkus. Tää on raakaa peliä. Jokainen pitää huolen omista pilkuistaan.

Niin eläinhä se on kyllä sekin... Ei sillä huuolla kyllä lehemiä houkutella. Jos sie nyt tähän luomuun kuitenkin lähet, niin se on hoiettava lähikontaktissa paljain käsin.

No hyeenalta kuulostamalla tuskin lehmiä houkuttaa. Joo, luomullahan se on mukavampi toisaalta, on sillä lailla enempi kosketuksissa luonnon kanssa ja tietää sitten ainakin todella mistä se ruoka tulee. Nyt tarttis kyllä hands-on luomuhierontaa mun pohkeille, ai helvetti miten on jumissa.

Hanki omat pilkkus. Tää on raakaa peliä. Jokainen pitää huolen omista pilkuistaan.
In Finland we have this thing called "reilu meininki". Onneks mun silmät on harjaantunu bongaamaan noita nussittavia pilkkuja. Vähän turhanki hyvin, olis virkistävää välillä vain lukea lukemisen ilosta ilman turhautumista ja tuskaa toisten osaamattomuudesta johtuen. Silkkaa typeryyttä koko homma.

In Finland we have this thing called "reilu meininki". Onneks mun silmät on harjaantunu bongaamaan noita nussittavia pilkkuja. Vähän turhanki hyvin, olis virkistävää välillä vain lukea lukemisen ilosta ilman turhautumista ja tuskaa toisten osaamattomuudesta johtuen. Silkkaa typeryyttä koko homma.

Joo, ei paljon solidaarisuutta oo kun on nussittavista pilkuista kyse. Tälläkin forumilla niitä on niin paljon, ettei tiedä mistä aloittaisi. Omissakin postauksissa varmaan niin hirveä määrä paskaa, että entinen äikänopettajani hirttäisi itsensä vain päästäkseen kääntymään haudassaan.

Joo, ei paljon solidaarisuutta oo kun on nussittavista pilkuista kyse. Tälläkin forumilla niitä on niin paljon, ettei tiedä mistä aloittaisi. Omissakin postauksissa varmaan niin hirveä määrä paskaa, että entinen äikänopettajani hirttäisi itsensä vain päästäkseen kääntymään haudassaan.
Omat virheet jää tökkimään niin, ettei tiedä miten päin pyörisi. Totta turiset, tää foorumi on kyllä pilkunnussijoitten taivas. Tiettyyn pisteeseen asti. Ei makiaa mahan täydeltä, vai mitensenytmeni.

Tämä foorumi han on melkeinpä hyvemmästä päästä kun vertailee esim s24:foorumin tunnelmia.Väsyttää hieman kun nukuin viime yönä vain parisen tuntia yhtä soittoa. Minä enään meinaa jaksaa.....

Back
Ylös Bottom