Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä elämä on ihanaa ja sitten mie tulin kotiin. :jahas:

On täälläkin ihan jees. Hieman alkaa vain tuo tyyppi ärsyttää joka mullistelee mulle peilistä.

Prkl yövuoro taas vaihteeksi sekoittanut pään... Yhtään ei väsytä, kivaa olla pirteänä tähän aikaan. :jahas: Ei auttanut edes treeneissä riehuminen trooppisissa olosuhteissa. Salilla ei toiminut ilmastointi, vettä vuoti katosta sisään, en uskalla edes arvailla kuinka paljon oli lämpötila ja ilmankosteus... Tehosti kyllä hikoilua kivasti ja sai puolet porukasta luovuttamaan kesken kaiken. :whip:

Hieman alkaa vain tuo tyyppi ärsyttää joka mullistelee mulle peilistä.

Täällä sama vika, menis nyt huitsin nevadaan täältä mun kodista, ärsyttävä tyyppi!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hain muuten kerran sellasta duunia, että sain erikoistaidot-kohtaan kirjoittaa lauseen: "Olen myös erikoistunut matkimaan eläinten ääniä."

Oot varmaan hyvä ottaa niitä teurastettavia eläimiä kiinni?

Täällä taas tapetaan ja hakataan.

Mun pitäis huomenna purkaa auton koko sisuta mattoja myöten. Hyi helvetti että oksettaa ajatella moista hommaa.

Mut jos se on pakko vetää, niin parempi vetää luomuna.

Joo mut eiks sulle riitä se et Bicho on jo luomuteurastaja? Mä en lähe mihinkää kolmenkimppoihin mukaan. Voin silti teurastaa omin käsin jos siltä tuntuu.

Niin joo, mutta tuskin se osaa huutaa ku eläin? Parempi kait se ois omin käsin hoitaa teurastamiset.

Back
Ylös Bottom