Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Asiallinen foorumi, johtuen hyvistä taustajoukoista.

Omat virheet jää tökkimään niin, ettei tiedä miten päin pyörisi. Totta turiset, tää foorumi on kyllä pilkunnussijoitten taivas. Tiettyyn pisteeseen asti. Ei makiaa mahan täydeltä, vai mitensenytmeni.

Joskus huomaa niin järjettömiä virheitä, että tekis mieli tökätä itseään suolaisella sormella silmään. Pitäisköhän sitä sitten unille lipsahtaa. Ei sillä että ois edelleenkään aamulla kauhee kiire minnekään. Mut huomenna vois vilkaista gradujuttuja.

Tämä foorumi han on melkeinpä hyvemmästä päästä kun vertailee esim s24:foorumin tunnelmia.Väsyttää hieman kun nukuin viime yönä vain parisen tuntia yhtä soittoa. Minä enään meinaa jaksaa.....

Epheliini on herrasmies. Näin monta pilkkua nussittavana, ah mä pärjään koko viikon!!!

Vähän sä Ephe oot herrasmies. :haart:

Joskus huomaa niin järjettömiä virheitä, että tekis mieli tökätä itseään suolaisella sormella silmään. Pitäisköhän sitä sitten unille lipsahtaa. Ei sillä että ois edelleenkään aamulla kauhee kiire minnekään. Mut huomenna vois vilkaista gradujuttuja.
Mun onneni on muokkausmahdollisuus. Ilman sitä oisin vetäny itteni ainaki puoliks hirteen jo moneen kertaan. Kateeks käy, toinen viikko "lomaa" pärähti käyntiin eikä lomailusta vielä tietoakaan. Jos torstaina sitte pääsis pariks päiväks hengähtää - tai sitten ei.

Yritä nyt keksiä tarkotuksella jotain todella paskaa tekstiä niin pää lyö tyhjää vaikka se on defaulttina tuola aivo lohkoissa!

Jatkuiko Ephen työsopimus?

Soitin pomolle ja se sano että tuu vaan maanantaina töihin, että eiköhän me sulle jotain puuhaa keksitä!

Vähän cool kun jotain kiinnosti niinkin paljon että kysyi :) Pitäiskö hölkytellä petite sille? :kippis1:

Ei kai Ephe sulla ole suorituspaineita? Älä välitä, se on ihan tavallista nuorilla miehillä ja vähän vanhemmillaki. Naisetki joskus kärsii siitä.

Ei kai Ephe sulla ole suorituspaineita? Älä välitä, se on ihan tavallista nuorilla miehillä ja vähän vanhemmillaki. Naisetki joskus kärsii siitä.

Paineita on varmasti silloin tällöin enämmässäkin määrin, mutta notta suorituksia? Mitä ne on? Voiko niitä syödä?

Miten mie nykyään valavon näin myöhään. :itku:

Paineita on varmasti silloin tällöin enämmässäkin määrin, mutta notta suorituksia? Mitä ne on? Voiko niitä syödä?
Joo, voi. Tai sitte niillä voi ostaa syötävää, sellaisia kutsutaan maksusuorituksiksi. On olemassa muunkinlaisia maksusuorituksia ja suorituksia, mutta niiden selittämiseen menis koko yö ja mun pitäis mennä nukkumaan, jotta mä voin herätä aikaisin aamulla reippailemaan ja kuluttamaan taas yhden lomapäivän ei-lomailuun.

Mun onneni on muokkausmahdollisuus. Ilman sitä oisin vetäny itteni ainaki puoliks hirteen jo moneen kertaan. Kateeks käy, toinen viikko "lomaa" pärähti käyntiin eikä lomailusta vielä tietoakaan. Jos torstaina sitte pääsis pariks päiväks hengähtää - tai sitten ei.

Joo mut kun joskus huomaa ne virheet jo kun muokkausaika on menny umpeen. No en mä tiedä miten hienoa tää saikulla olo on, mutta ollaan nyt sitten. En osannu mennä nukkuun vielä. Ihan kohta. Varmasti.

Elä kirjottele tyttölöille privoja pitkin öitä niin tulee unikin :D

Samaa vikaa. Mikä lie kesäyönkukkumismielenvika iskenyt. :dance: :jahas:

Elä kirjottele tyttölöille privoja pitkin öitä niin tulee unikin :D

Sekö se pentele minua valvottaa... :zzzz:

Samaa vikaa. Mikä lie kesäyönkukkumismielenvika iskenyt. :dance: :jahas:

Oikeastihan tässä on kyse ihan yksinkertaisesti siitä, että peffanderi on juurtunu tähän penkkiin. Tämä pakkiskin toimii niin tajuttoman jouheasti, että en edes näe mitään syytä miksen olis jo köllimässä.

Eiku nythän mie sen keksin... mulla on ollu nälkä jo viimiset kaks tuntia.

Sekö se pentele minua valvottaa... :zzzz:

Oikeastihan tässä on kyse ihan yksinkertaisesti siitä, että peffanderi on juurtunu tähän penkkiin. Tämä pakkiskin toimii niin tajuttoman jouheasti, että en edes näe mitään syytä miksen olis jo köllimässä.

No siitähän se.

Joo, tää liikahtaminen tästä on vaikeinta. Höh.

Oikeastihan tässä on kyse ihan yksinkertaisesti siitä, että peffanderi on juurtunu tähän penkkiin.

Mun perse on aina liimautuneena tuoliin visusti jos se ei ole liikenteessä. Silläkin on/off-tila.

Mun perse on aina liimautuneena tuoliin visusti jos se ei ole liikenteessä. Silläkin on/off-tila.

Makia perse tommonen kytkimella varustettu. Näyttäis siltä että mun silmillä alkaa menee toi off -tila päälle vaikka pitäis vielä syyä...

Back
Ylös Bottom