Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pakko oli kattoo netistä jälkiä jättämätä sarjan lopputulema. Ei tuota jaksa kukaa katsoa, päänäyttelijänä on maailman mulkuimpia ja tyhmimpiä naisia. Nyt kun tietää miten tuokin päättyy niin hohhoijaa, olisivat vaan lopettaneet ekaan tuotantokauteen niin siinä olisi ollut jokin järki..

Mä mittasin mun hartioitten ympärysmitan ja sain tulokseks 100 senttiä. :) Ei kyl hajuakaan, mitä se on aikaisemmin ollut. Lantio kun on 94 senttinen, niin sithän mul on hartiat leveemmät! :D
:thumbs:

Mulla ei ole mitään kummempaa mitattavaa ylävartalossa ja alavartalon mitat puolestaan on liian järkyttävää informaatiota... Parempi vaan hukata mittanauha ja kuvitella, että kyllä siellä jossain läskin alla on isot lihakset, ne on vaan hyvin piilotettuina. :D

Mä mittasin mun hartioitten ympärysmitan ja sain tulokseks 100 senttiä. :) Ei kyl hajuakaan, mitä se on aikaisemmin ollut. Lantio kun on 94 senttinen, niin sithän mul on hartiat leveemmät! :D

Tissienympärys? Vaiko niin että olkapäiden ulkosyrjästä ympärys mitattuna?

Tissienympärys? Vaiko niin että olkapäiden ulkosyrjästä ympärys mitattuna?

Ei tissien kohdalta, vaan hartioitten leveimmältä kohdalta eli enemmänkin siitä olkapäiden kohdalta. :) Ei toi metri tietty mikään hurja mitta viel oo, mut mun rintakehä on vähän turhankin kapee, joten siihen nähden aika kiva mitta kuitenkin. :D

Hyi, taas vituttaa jo etukäteen ku pitäis juoda tuo saamarin argh-hininininiiiiini. Ihan karsee maku tossa Finnmaxin jauheessa, ihan ku nestemäistä persettä jois.

Sekota maitorahkaan. Tai tunge se lusikallinen suuhun ja sit vaikka mehua tai limukkaa päälle. Ei kerkee maistua.

Iina Kuustonen on vaan yksinkertaisesti Suomen julkkiksista selvästi hotein. Ei juma nuo silmät ja tuo tyttömäinen olemus :pano:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei jumalauta että mä vihaan tota biisiä.

Sori, Iina on tässäkin ihan jees (ilman JP-asusteita):

EDIT: Tosta kommentistasi tulikin mieleen, että pitääkin kuunnella Gotye - Somebody That I Used To Know (feat. Kimbra).

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi helvetti mun jalat särkee. Pohkeet niin paskana ettei pyygee varata yhtään päkiöiden varaan ja nyt tömistelly koko päivän kantapäillä ni sekin koskee. Ei hätää, vihdoin kotona koneella syömässä jäätelöä. Elämä hymyilee.

Back
Ylös Bottom