Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aivan huikea polkupyörälenkki takana. Ulkona alkoi aurinko paistamaan, niin pyörä alle ja painamaan teille, joilla ei ole ennen käynyt eli käytännössä metsään päin. Puolessa välissä matkaa piti nöyrtyä tarkistamaan navigaattorista, että mitä tietä pitkin pääsee kotiin, vaikka suunnan bauttiarallaa tiesi. Maisemien ominaishaju oli pääosin lehmänpaska.

Lehemän paskahan on nostalginen tuoksu ainakin mulle.. :kuola: Tullee ihan mieleen ne lämpimät kesäpäivät maalla. Lehemät ammu ja paarmat pörisi...

Lehemän paskahan on nostalginen tuoksu ainakin mulle.. :kuola: Tullee ihan mieleen ne lämpimät kesäpäivät maalla. Lehemät ammu ja paarmat pörisi...

Totta kyl. Toisinaan sitä rupesi miettimään, että missäs välissä minä mummolaan asti pyöräilin.

Onko toi ylälaidan valikko muuttunut vai minkä helvetin takia painan koko ajan privaviesteihin kun pitäisi hakea uudet forumin viestit?

Kysyy nimimerkki "en jaksa etsiä "Kysy ylläpidolta" -ketjua kun tuntuu muutenkin menevän vituiksi tämä"

Kanankoivet rääkätty tänään salilla ja uitettu kävelyllä, nyt voisi vähän lepäillä ja parannella niitä loppuilllan. :)

Mun pitäis mennä nukkumaa mut viel nii paljo asioit tehtävänä :(

Tulipas mulle yhtäkkiä kova tarve vetäistä mässäilyorgiat à la Hook. Miten voisin oikeuttaa sen itselleni, raha- ja energia(siis kalori-)taloudellisesti?

Hmm, onkohan Hookki juhannuksen tienoilla auki. Vois itekin kävästä vetään ne kuuluisat wingsit vihdoin viimein.. Mitäpä sitä yksin muutakaan juhannuksena tekis ku mässäilis?

Mä mittasin mun hartioitten ympärysmitan ja sain tulokseks 100 senttiä. :) Ei kyl hajuakaan, mitä se on aikaisemmin ollut. Lantio kun on 94 senttinen, niin sithän mul on hartiat leveemmät! :D

Aika hyvin tuo 100cm naiselta :O Hyvä jos exälläni oli edes 80cm

Tähän on tultu: pakko lähteä hakemaan coca-cola zeroa apsilta että kestää dieetissä. No mutta saapahan tuostakin retkestä lisäkulutusta.

Back
Ylös Bottom