Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika säälittävästi on tosiaan noita painoja meidän salilla, 35kg on isoimmat kässärit :D Pakko vaihtaa kohta salia.Taitaa olla aika rimpula sali. :D
Edit: Vai käytkö naisten salilla? :D:D
Mä oon nähnyt parina viime yönä sen verran agressiivisia unia, että oikeen alkaa ihmetyttää mikä tuolla päänupissa on nyt sekaisin. Toissa yönä näin unta, että olin jostain syystä taas yhdessä erään exän kanssa ja kun mä sit tajusin tilanteen, alkoi ketuttaan niin paljon, että kaadoin jonkun vanhuksen maahan ja potkaisin sitä pari kertaa kylkeen. Viime yön unessa puolestaan ammuin kiväärillä jonkun puolitutun sen tullessa samaan huoneeseen, kun halusin varmistaa, että se ase oli ladattu. :wtf:
Saa nähdä jatkuuko tämmöset levottomuudet vielä ens yönä. :jahas:

Et kai oo arginiinia ruvennu syömään? :D
Olipas jännä treeni, ensin ei meinannu millään lähtee käyntiin ja kaikki oli nihkeetä mutta loppua kohti kuitenkin hyvä hiki. Vettäkin roimasi maahan treenin aikana, mutta kerkesi loppua siihen mennessä kun lähdin polkemaan kotio![]()
Arvasin sen, vaikka oothan sä ilmeisesti aikamoinen voimapesäke.Aika säälittävästi on tosiaan noita painoja meidän salilla, 35kg on isoimmat kässärit :D Pakko vaihtaa kohta salia.
Voimapesäke? Lol, pikemminkin voimaton pesäke.Arvasin sen, vaikka oothan sä ilmeisesti aikamoinen voimapesäke.
Tuli nyt sitten eilisiltana katottua The Wire loppuun. Ikävä vähän kyllä jäi, vaikka lopetuskin oli tosi asiallinen
Juhannuksena paljuilua jätkäporukalla. Armotonta homoilua tiedossa!![]()