Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla oli viime viikolla hauskaa autohuutokaupassa seurata paria romania. Ne ei vissiin oikein tajunneet, että huudettavissa autoissa on aina jonkunnäköiset hintavaraukset asetettu. Kovin olivat pettyneitä kun ei 2000-luvun E-mersu lähtenytkään mukaan 500euron huudollaan.

Mä oon nähnyt parina viime yönä sen verran agressiivisia unia, että oikeen alkaa ihmetyttää mikä tuolla päänupissa on nyt sekaisin. Toissa yönä näin unta, että olin jostain syystä taas yhdessä erään exän kanssa ja kun mä sit tajusin tilanteen, alkoi ketuttaan niin paljon, että kaadoin jonkun vanhuksen maahan ja potkaisin sitä pari kertaa kylkeen. Viime yön unessa puolestaan ammuin kiväärillä jonkun puolitutun sen tullessa samaan huoneeseen, kun halusin varmistaa, että se ase oli ladattu. :wtf:

Saa nähdä jatkuuko tämmöset levottomuudet vielä ens yönä. :jahas:

Et kai oo arginiinia ruvennu syömään? :D

Olipas jännä treeni, ensin ei meinannu millään lähtee käyntiin ja kaikki oli nihkeetä mutta loppua kohti kuitenkin hyvä hiki. Vettäkin roimasi maahan treenin aikana, mutta kerkesi loppua siihen mennessä kun lähdin polkemaan kotio :)

Huomenta! Pikkuhiljaa alkaa tympimään, kun herää kaksi kertaa päivässä. Aamuvuorot ei ole mun juttu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Et kai oo arginiinia ruvennu syömään? :D

Olipas jännä treeni, ensin ei meinannu millään lähtee käyntiin ja kaikki oli nihkeetä mutta loppua kohti kuitenkin hyvä hiki. Vettäkin roimasi maahan treenin aikana, mutta kerkesi loppua siihen mennessä kun lähdin polkemaan kotio :)

No kun en edes ole. Sehän tässä huolestuttaakin. :D

Ja päivän teema jatkuu... Menin postiin maksamaan laskua, mutta täti siellä ilmoittaa saman mitä pankkisetä viime viikolla: tätä laskua ei voi maksaa heillä kun siitä puuttuu tarvittavat koodit. Computer says no! Kuitenkin siihen on hienosti kirjoitettu, että laskun voi maksaa joko pankissa tai postissa! :curs: Taidan laittaa asiakaspalautetta firmaan, jos voisivat vaikka lähettää sellaisen laskun jonka pystyisi maksamaan!!! Myöskään nettipankissa tuota ei voi maksaa kun ei ole tilinumeroa kunnolla tai mitään muutakaan olennaista tietoa, pelkkä summa ei ihan taida riittää.

^höh. Mutta mä käytän aina töissä tota 'Computer says no', sillä saa kivasti kavereita :P
Kukaan ei ymmärrä kipulääkityksen mahdollisuuksia juoksulle; 'ymmärräthän sä että olet hullu nainen' :jahas:

Vittu kun väsyttää edelleen. Ja tunti pitäs vielä jaksaa töissä. Ja töiden jälkeen käydä kaupassa. Illalla pitäs jaksaa salille. Perkele ostan ja teen jotain ihan älyttömän hyvää mättöä, ei tää päivä muuten pelastu.

Tuli nyt sitten eilisiltana katottua The Wire loppuun. Ikävä vähän kyllä jäi, vaikka lopetuskin oli tosi asiallinen

Itsellä seuraavaksi katsomislistalla. Saapa nähdä tosin, milloin sen saa aloitettua. Nyt kesäkuun tulee futista ja ensi kuussa olympialaiset, niin eiköhän kesän töllökiintiö täyty jo niistä.

Tulipas mulle yhtäkkiä kova tarve vetäistä mässäilyorgiat à la Hook. Miten voisin oikeuttaa sen itselleni, raha- ja energia(siis kalori-)taloudellisesti?

Mitä helvettiä?!?!?! Kyllähän minä tiesin, että akateemisen puolen palkat ovat pieniä, mutta silti yllättää, että saan väitöskirjan tarkastamisesta käytännössä 4€/h tuntipalka!

Aivan huikea polkupyörälenkki takana. Ulkona alkoi aurinko paistamaan, niin pyörä alle ja painamaan teille, joilla ei ole ennen käynyt eli käytännössä metsään päin. Puolessa välissä matkaa piti nöyrtyä tarkistamaan navigaattorista, että mitä tietä pitkin pääsee kotiin, vaikka suunnan bauttiarallaa tiesi. Maisemien ominaishaju oli pääosin lehmänpaska.

Lol, hain erääseen kouluun ja sinne otetaan muistaakseni 15 oppilasta. Nyt tuli tulokset ja oon 13. varasijalla, vitun tärkee tieto hei :D:D:D

Back
Ylös Bottom