Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perjantai on vissii juhannusaatto mut kai se on silti ihan normaali arkipäivä ?

Meikälläkin on vapaapäivä, ja olen elänyt siinä uskossa, että se on ainakin jonkinsortin pyhäpäivä. En tiedä miten kaupat on auki silloin, mutta luultavasti todella pienen hetken, jos ollenkaan.

Vähän oli aamulla semmonen...öhhhh... örrnggghhh... ääääh... hnnngggghhh... -olo. Ei millään ylös sängystä.

Sama. Lopulta torkutin kelloa noin 1,5h verran ennen kun nousin. Maanantait on niitä päiviä kun arvostaa liukuvaa työaikaa.

Oh jetlag, how I not misseth thee. Paitsi että parin kuukauden päästä oon tossa samassa tilassa... Sit ei auta kuin valvoa väkisin joku puoltoista vuorokautta ja sitten ruveta nukkumaan.

Perin veemäinen olotila nyt, kun alkaa pikku hiljaa kroppa tärisemään raaja raajalta. Toivottavasti tän päivän jälkeen helpottaa, pakko yrittää valvoa iltaan asti, tai sit jos on ihan pakko niin tosi lyhkäset päikkärit. Miettii jo et lähtiskö syyskuussa taas sinne. :D

Perin veemäinen olotila nyt, kun alkaa pikku hiljaa kroppa tärisemään raaja raajalta. Toivottavasti tän päivän jälkeen helpottaa, pakko yrittää valvoa iltaan asti, tai sit jos on ihan pakko niin tosi lyhkäset päikkärit. Miettii jo et lähtiskö syyskuussa taas sinne. :D

Eiku sä et ota niitä päikkäreitä, muuten toi vaan jatkuu ja jatkuu. Mun pahin jetlag oli sellanen, että viikon tötöilyn jälkeen valvoin 36-38h putkeen (en muista enää) ja siinä loppuvaiheessa alko oikeesti aistit jo harhailemaan. En välttämättä kuullu kunnolla, tai en ymmärtäny toisen ihmisen puhetta, keskittymiskyky ja havainnointi oli ihan jotain vastasyntyneen luokkaa.

Meikälläkin on vapaapäivä, ja olen elänyt siinä uskossa, että se on ainakin jonkinsortin pyhäpäivä. En tiedä miten kaupat on auki silloin, mutta luultavasti todella pienen hetken, jos ollenkaan.

Kaupat on yleisesti auki klo 12 asti, mutta pienemmät puljut pitempään ja esim. ABC-asemat, nuo Saatanan maskotit, ovat auki normaalisti. Lauantaina ei vissiinkään ole oikeastaan mikään auki. Sunnuntaina mielestäni taas ihan normaalit aukiolot. Tai ainakin ite oon normaalisti töissä. Ihan kiva palkka tulee... :)

joku 5 tuntia ja sekin ihan koiranunta... Nyt väsyttää!

Itellä oli 3 päivää 5-17 töitä kahden vapaapäivän jälkeen, niin ensimmäisenä yönä 2h unta, toisena 5-6h, ja viimesenä jo sai 7-8 tuntia. Eilen illalla treenin jälkeen hiukan väsytti.

Mä oon nähnyt parina viime yönä sen verran agressiivisia unia, että oikeen alkaa ihmetyttää mikä tuolla päänupissa on nyt sekaisin. Toissa yönä näin unta, että olin jostain syystä taas yhdessä erään exän kanssa ja kun mä sit tajusin tilanteen, alkoi ketuttaan niin paljon, että kaadoin jonkun vanhuksen maahan ja potkaisin sitä pari kertaa kylkeen. Viime yön unessa puolestaan ammuin kiväärillä jonkun puolitutun sen tullessa samaan huoneeseen, kun halusin varmistaa, että se ase oli ladattu. :wtf:

Saa nähdä jatkuuko tämmöset levottomuudet vielä ens yönä. :jahas:

fokit_net41ma.webp

Se ois maanantai ja viimeinen lomapäivä. Kyllä sitä jaksaa taas kummasti painaa duunia kun takana aivan mahtavat 2 viikkoa. Enää pieni hetki tätä arkea ja sit alkaakin ihan uusi elämä :dance:

Työkaverin suusta kuultu juuri äsken:

"Tiiättekö mikä on Nakujuoksun virallinen tunnuskappale?"
-Noh..?
"Täti Moonika, kas näin heiluu kassit..."

:face::D

...ei saakeli että muuten väsyttää.

Heitänpä jotain ihan muuta kuin metallia tällä kertaa. Tuli kuultua tätä niin paljon reissun aikana ja jäi tosi hyvät muistot ylipäätänsä, soi koko ajan päässä, joten viljellään nyt jokapuolelle kunnes kyllästyy.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Työkaverin suusta kuultu juuri äsken:

"Tiiättekö mikä on Nakujuoksun virallinen tunnuskappale?"
-Noh..?
"Täti Moonika, kas näin heiluu kassit..."

:face::D

...ei saakeli että muuten väsyttää.

Kiitos tästä. Jäi mukavasti soimaan päähän, alkuperäisillä lyriikoilla tosin. No, kaipa se viimeperjantaisen trololo-laulun silti päihittää.

Niin tyypillistä, yritin soittaa sairaalan ajanvaraukseen, joku konttoritäti sieltä vastaa juuri näin... :jahas:
computer_says_no.webp

Back
Ylös Bottom