Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ootko edelleen about pelkällä proteiinilla? Sillä kuivuu paikat ja tulee kaikkia ihmeellistä.
Notta huh mitä naisia töissä Holiday Club Saimaalla. :wtf: :dance:
Äijähä on ihan tossa naapurissa, miul ois vapaapäivä tänää... narautas lappeen Rantaan ni käydää herkillä treffeillä.
Joo ja Maisa Torppakin on raskaana! Ei jumalauta, minähän en mitään milffejä sitten fanita, vaan pitää etsiä uusia julkkisihastuksia.
Kerro, kun löytyy :D
Vai en uskalla, ai jai jai. Pitää kyä kokeilla sitä naama seinään päin taktiikkaa viä.Kyllä mä oon vieläki sitä mieltä, että jaksaisit...et vaan uskalla.. ;D Jaa eiks sulla lohjennukkaa kynsi.. no jo on.. multa lohkes sitte sunki puolesta.. :D Mutta koitas huomenna selvitä mun kaa kahvakuulaamaa sitte, jookos kookos? :D
Nokitan, 5 vkoa lomaa, alkaen 9.7.Koko heinäkuu vapaa, U mad? ;)
Lisäksi on jotain sellaista vireillä joka voisi muuttaa kaiken.

Nyt harmittaa etten tilannut Tuulilasia, vaikka sitä mulla kaupusteltiinki :( Jäi taskulamput saamatta, onko se vielä semmoinen hyvä kiinalainen lamppu?Ohhoh, isi herätti jo ennen yhtä. Ei sentään haukkunut maanrakoon kun sanoin että oon saikulla, örgh. Postista oli tullut mun tilauslahja, kun tilasin Tuulilasin joskus. Oikeasti jopa ihan hieno pikkutaskulamppu. Paljon tyylikkäämpi kun perus mäklaitti! Kirkaskin vielä ja paristo"lipas" oli hauska. Höhöhöö jostain se on ilot tähän elämään revittävä.