Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hitto kun pitää istua sisällä töissä vielä useampi tunti ennenkuin pääsee salille. Energiaa riittää ja viikonloppufiilikset päällä, ei millään malttaisi olla paikoillaan taz.gif

Nyt lähti Primal Fearin uusin tuotos käyntiin. Intro on ainakin mahtipontinen.. Toivottavasti on tiukkaa settiä luvassa :rock:

Mä valitan siitä, että mulla on olkavarressa mustelma. Siihen tuli joku pimpiäinen nopeudessa 205km/h.

Viikonloppua piisamit.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sen kerran kun ajattelen, että nyt kyllä ostan karkkia ja syön kaiken yksin, niin ei ole kaupassa sitä karkkia mitä piti ostaa. Pitäkää tunkkinne saatana.

Ohhoh, isi herätti jo ennen yhtä. Ei sentään haukkunut maanrakoon kun sanoin että oon saikulla, örgh. Postista oli tullut mun tilauslahja, kun tilasin Tuulilasin joskus. Oikeasti jopa ihan hieno pikkutaskulamppu. Paljon tyylikkäämpi kun perus mäklaitti! Kirkaskin vielä ja paristo"lipas" oli hauska. Höhöhöö jostain se on ilot tähän elämään revittävä.

Joku fleshlight vai?

Joku fleshlight vai?

Oliskin ollu!

:rock: Helvetin kova lätty :rock:

Meni kyllä juomasuunitelmat ihan vituiksi kun piti heviä kuunnella, mut jos tästä lähtis nyt ostoksille!

Pirun tykiltä kyllä kuulosti, mutta tuo Iron Maiden -laulu vähän latisti.

Joo ei tietty toi laulu maistu kaikille, mutta on se ainakin omassa lajissaan helvetin pätevä laulaja ja mulle potkii ku sata rusakkoa :rock:

jynkytijynkyti :rock:

Kyllähän tuo pätevältä kuulostaa ja eiköhän tätäkin opi kuuntelemaan, pitää kuunnella lätty jossakin vaiheessa. Ja mitään öriöriähän (Cannibal Corpse ymsyms) en kaipaa, sellainen Lamb of God / Killswitch Engage tyylinen laulu osuu parhaiten itselleni.

Parveketta mä fiksailin. Nyt riisiä, jauhelihaa ja viru valg.. eiku jos menis shortseja etsimään.

Onks joku ostanu viime aikoina ja mistä sai ja hyvätkin?

Kyllähän tuo pätevältä kuulostaa ja eiköhän tätäkin opi kuuntelemaan, pitää kuunnella lätty jossakin vaiheessa. Ja mitään öriöriähän (Cannibal Corpse ymsyms) en kaipaa, sellainen Lamb of God / Killswitch Engage tyylinen laulu osuu parhaiten itselleni.

Cannibal Corpse on jotain niin kamalaa örinää, ei saa selvää sanoista edes. Lamb of God on rock :rock:
Primal Fearin biisejäkin laitoin lataukseen, hyvää settiä aikalailla kaikki.

Helvetin hyvä sää ulkona, olin ovela ja menin koneelle aurinkotuoliin..

Parveketta mä fiksailin. Nyt riisiä, jauhelihaa ja viru valg.. eiku jos menis shortseja etsimään.

Onks joku ostanu viime aikoina ja mistä sai ja hyvätkin?

Okei, asut näköjään pääkaukiseidulla. Mene johokin mikä myy ns. hip-hop merkkejä, löytyy kokoa ja on siistejä. Ja ei tod ole mitään lökäpöksyja vaan just passelita treenatun miehen reisille ja perseelle. Nyt en valittavasti osaa mitään liikettä sanoa mutta Kluuvista löytyi noita liikkeitä ennen ainakin kaksi. Siisteimmät ja rennoimmat shortsit löytyy yleensä noista.

Itsekkin pitäs mahd. pian ostaa 2-3 kesäksi. Kerro jos löydät helmiä liikkeitä, täällä käpykylässä mitään ole.

Okei, asut näköjään pääkaukiseidulla. Mene johokin mikä myy ns. hip-hop merkkejä, löytyy kokoa ja on siistejä. Ja ei tod ole mitään lökäpöksyja vaan just passelita treenatun miehen reisille ja perseelle. Nyt en valittavasti osaa mitään liikettä sanoa mutta Kluuvista löytyi noita liikkeitä ennen ainakin kaksi. Siisteimmät ja rennoimmat shortsit löytyy yleensä noista.

Itsekkin pitäs mahd. pian ostaa 2-3 kesäksi. Kerro jos löydät helmiä liikkeitä, täällä käpykylässä mitään ole.

Jumboon on 250m matkaa eikä jaksa siihenkää mennä. Syön ja koetan karaista itseäni. Kaapit on täynnä pieniä vaatteita. Dieeteistä ei ikinä tiedä miten paljo lähtee sitte ku laihduttelee.

Back
Ylös Bottom