Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ootko edelleen about pelkällä proteiinilla? Sillä kuivuu paikat ja tulee kaikkia ihmeellistä.

Ei mulla riittänyt itsekuri siihen pyörtyilyyn, kyllä mä nyt olen syönyt välillä enemmän ja välillä vähemmän hiilareita. Ehkä olen vain tavallista sählämpi.

Mitäpä jos lähdettäisiin reenaamaan olkapäät ja ojentajat. Pakko varmaan vähän habaakin pumpata superina ojentajien kanssa, jotta saadaan paaripumppi, vaikka paariin ei ollakaan menossa :puntti:

♫ Dance into the fire ♫

[video=youtube_share;62uExbih5mQ]http://youtu.be/62uExbih5mQ[/video]

Kerro, kun löytyy :D

Kate Upton voisi olla yksi mahdollinen.

Charlize Theron olisi toinen.

Tämä vakava aihe vaatii kuitenkin lisätutkimuksia. Lisäksi on jotain sellaista vireillä joka voisi muuttaa kaiken.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä mä oon vieläki sitä mieltä, että jaksaisit...et vaan uskalla.. ;D Jaa eiks sulla lohjennukkaa kynsi.. no jo on.. multa lohkes sitte sunki puolesta.. :D Mutta koitas huomenna selvitä mun kaa kahvakuulaamaa sitte, jookos kookos? :D
Vai en uskalla, ai jai jai. Pitää kyä kokeilla sitä naama seinään päin taktiikkaa viä.
Huominen kuulailu riippuu siitä mihkä aikaan heräilen (tai siis miten aikaisin). Jos ns. normi aikaan klo kymppiinkin odottelu tuntuu piiiiiiitkältä.

Koko heinäkuu vapaa, U mad? ;)
Nokitan, 5 vkoa lomaa, alkaen 9.7.

Huhujen mukaan Third Eye Blindin albumilla Out of the Vein on paljonkin Charlize Theronia käsitteleviä lyriikoita. Bändin nokkamies seurusteli nelisen vuotta hänen kanssaan.

Ihan vaan vinkkinä SIC-:lle.

Ohhoh, isi herätti jo ennen yhtä. Ei sentään haukkunut maanrakoon kun sanoin että oon saikulla, örgh. Postista oli tullut mun tilauslahja, kun tilasin Tuulilasin joskus. Oikeasti jopa ihan hieno pikkutaskulamppu. Paljon tyylikkäämpi kun perus mäklaitti! Kirkaskin vielä ja paristo"lipas" oli hauska. Höhöhöö jostain se on ilot tähän elämään revittävä.

Ohhoh, isi herätti jo ennen yhtä. Ei sentään haukkunut maanrakoon kun sanoin että oon saikulla, örgh. Postista oli tullut mun tilauslahja, kun tilasin Tuulilasin joskus. Oikeasti jopa ihan hieno pikkutaskulamppu. Paljon tyylikkäämpi kun perus mäklaitti! Kirkaskin vielä ja paristo"lipas" oli hauska. Höhöhöö jostain se on ilot tähän elämään revittävä.
Nyt harmittaa etten tilannut Tuulilasia, vaikka sitä mulla kaupusteltiinki :( Jäi taskulamput saamatta, onko se vielä semmoinen hyvä kiinalainen lamppu?

Nyt harmittaa etten tilannut Tuulilasia, vaikka sitä mulla kaupusteltiinki :( Jäi taskulamput saamatta, onko se vielä semmoinen hyvä kiinalainen lamppu?

taskulamppu_tube_T8051C9_1.webp

Tommoi!

Huhhuh.. teen töitä yhden runkuimman jätkän kanssa ever, sähköpostilla valitettavasti. Onneksi on hermot rautaa, sillä on menny jo kahdesti, ei osaa lahjakkaasti kuin vittuilla ja kiroilla.

Opin tärkeän ja monimutkaisen asian tänään töissä ja nyt tulee viikonloppu. En kuitenkaan enää maanantaina osaa sitä :face:

EDIT: Hah, opin taas uuden asian. Olin jo suunnitellut oppivani sen vasta maanantaina! Mullahan onkin helppo työ.

Back
Ylös Bottom