Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllähän tuo pätevältä kuulostaa ja eiköhän tätäkin opi kuuntelemaan, pitää kuunnella lätty jossakin vaiheessa. Ja mitään öriöriähän (Cannibal Corpse ymsyms) en kaipaa, sellainen Lamb of God / Killswitch Engage tyylinen laulu osuu parhaiten itselleni.

Joo kannattaa vaan opetella kuuntelemaan. Varmaan parhaat riffit mitä oon kuullu löytyy Primal Fearin levyiltä. Jos nyt ikinä voi "parhaista" puhua kun fiilikset vaihtelee, mutta perusheviriffit on kyllä tiensä näille plätyille löytäneet :rock: ja Soolot! :kuola: Voi morjes miten nättiä kitarointia monessa biisissä.

Valitettavan huonolaatuinen.. En löytänyt parempaa.

Pelkkää voittoa kaikki biisit alusta loppuun. Kannattaa kaikki levyt tsekata, sillä kaikki ne on timanttia :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Noniin vedetääs matto alta kertaheitolla.

Peer günt osasi hoitaa keikat kotia, en tiedä keikkaako ne enää. Parilla keikalla olin ja siinä oli enemmän menoa kuin maailmantähdillä.

Eiköhän äijät heitä vieläkin keikkaa! Levyjäkin tulloo vielä tietämykseni mukaan.

Jumboon on 250m matkaa eikä jaksa siihenkää mennä. Syön ja koetan karaista itseäni. Kaapit on täynnä pieniä vaatteita. Dieeteistä ei ikinä tiedä miten paljo lähtee sitte ku laihduttelee.

Laiskuri:whip: Stadiin mars mars!

Olo työpäivän ja juoksulenkin jälkeen:

Eiköhän noi tän päivän shortsikelit ollu enemmänkin poikkeus. Ei toi ens viikko taas liian kesäseltä näytä.

Joo totta, jotkin pitäs saada kuitenki lomaksi. Jussista eteenpäin viikoksi on mökki. Taidan vaan hakea inzerin shortsit voimapuodilta. Rillaan ja heitän tikkaa. Oon jutilan näköinen viikossa.

Elämysmatkailija henki Rotterdamissa: illallinen McDonaldsissa ja kalsarikännit hotellihuoneessa.

leo-strut.webp

Onneksi huomenna pääsee takaisin Suomeen lempiharrastuksen pariin: kännäämään.

Back
Ylös Bottom