Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hitto mitkä paskamusiikkifestivaalit Euroviisut näyttäis olevan jälleen kerran, muttei käy kieltäminen etteikö tuo Kreikkaa edustava tyttö ois melkoisen vetävän näköinen mimmi.. :wtf:

Lääkäriin kohta. Tänään loppuu kielto harrastaa raskasta liikuntaa, eli illalla vuorossa riveä, mavea ja muita hienoja liikkeitä. Aaaaiettä.

EDIT:
Eikä edes riitä :D Mä sanon aina suoraan siinä lääkärillä ollessa, että mitään buranaa tai muuta vastaavaa jäniksenpaskaa on turha kirjottaa. Samoin kuin Panacod, ei mitään vaikutusta.

What, siulla on ihan järjettömät sietokyvyt. Itse vedin leikkauksen jälkeen 3xkrt/päivä setin 800mg Buranaa ja 1g Panacodia ja helkkarin mukavaa oli, eikä mihinkään sattunut :o

What, siulla on ihan järjettömät sietokyvyt. Itse vedin leikkauksen jälkeen 3xkrt/päivä setin 800mg Buranaa ja 1g Panacodia ja helkkarin mukavaa oli, eikä mihinkään sattunut :o

Tohon olkapäähän joskus määräsivät panacodia ja aloin sit jossain vaihee kysellä, että montako näitä saa päivässä ottaa. En enää muista montako olin päivän aikana tempassu kun sanottiin sit että lopeta jo. Muistan myös et mun veljellä meni codeista vähän nuppi humalaan, mutta mulle niillä ei tosiaan ollu mitää vaikutusta, ei kivunlievityksessä eikä muutenkaan :)

Muut Tyhyilee.. Mä en. Kait siellä pitäis olla :D

Mä otan panacodia viinan kans joskus. Se on kivaa. Ei niistä mihkään muuhun ole. Fentanyylilaastari mulla on ollu kerran, siinä ei enää jossai vaihees tienny kumpi käsi on leikattu oikea vai vasen.

Mä otan panacodia viinan kans joskus. Se on kivaa. Ei niistä mihkään muuhun ole.

Pore panacodia nenää.. (not)

Hyvä, että tää pää on melkeen selvä. Luin gradukirjaa kaksi sivua ja nyt huimaa. Kunnon tuskanhiki taas niskassa. Voi helvetin helvetti. Alaspäin ei voi katsoa, koska sillon menee jalat alta ellei istu.

Aijai aurinko paistaa taas täydeltä taivaalta. Työtarjouksia satelee ovista ja ikkunoista ni pakkoha se o käyttää hyödyksi ja kilpailuttaa omaa ammattitaitoa ja kokemusta sit oikein urakalla. Kroppaki vissii kevätvireessä ku rasva tirisee iha huolella vaik aamupaino on nousussa :puntti:

On se jännä et piti melkee kolmekymppiseksi elää ennenku elämä alkaa olee kaikinpuolin kohillaa.

Hyvä, että tää pää on melkeen selvä. Luin gradukirjaa kaksi sivua ja nyt huimaa. Kunnon tuskanhiki taas niskassa. Voi helvetin helvetti. Alaspäin ei voi katsoa, koska sillon menee jalat alta ellei istu.

Mitä ihmettä toi on?

Ah gradunteon epämääräisyys. Alkuviikko menny melkeenpä ihmetellessä, että mitähän mun pitää oikeen tehdä.

Back
Ylös Bottom