Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tästä on kyä varmasti keskusteltu aiemminkin, mutta kävin kävelemässä tänään pari rättikauppaa läpi ja voi niitä rassukoita (miähiä!) ketkä sinne oli joutuneet näkymättömällä kahleella völjyyseen. Tuli kyllä syvä myötätuntorispekti.

<avautuminen>
En kyllä edelleenkään ymmärrä miksi jotkut naiset raahavat sen miespuoleisen vastinkappaleen vaatekauppaan?! Siis miksi ihmeessä? Siinä isäntä sitten huokailee ja välttääkseen kaikki konfliktit sanoo kaikista naisen vaatteista "nätti on". Sitten nainen kiukkuaa kun "sinäkään et sano ikinä mitään mielipidettä" ja taas on asiat huonosti. Sen ehkä pienesti ymmärrän jos mukana olevan miehen tehtävänä on maksaa ostokset kassalla, mutta eikö se nainen osaa niitä valita itse ja kantaa ne kassalle valmiiksi, jotta sen toisen ei tarvitse nojailla pitkin vaaterekkejä kärsimysnäytelmän pääosassa. Kysyn minä vaan, että HÄ?!
Ja ne miehet jotka lähtevät mielellään (ja jopa joskus ehdottaa shoppailua :wtf: (onko sellaisia?) ) ovat harvassa ja niiden meno on ihan eri luokkaa.
</avautuminen>

Ps. Verkkokaupat on pop :)

^ Mua käy aina niin sääliksi ne miehet, kun ne nököttää jossain Fiorellan nurkassa orvon näköisenä kassi kädessä. :D

Sanoin eksälle aina, että en aio olla niitä naisia, jotka pyytää miestään mukaan shoppailemaan, mutta muutamana kertana se vapaaehtoisesti tuli mukaan. Shoppailtiin kyllä sillekin ja onneksi oon enemmän toiminnallinen kuin haahuileva shoppaaja.

Töitten jälkeen meinasin melkein kuolla väsymykseen, siis ei helvetti sentäs.
Vituttaa kun ei töitten jälkeen jaksaisi muuta tehdä kun maata sohvalla ja katsoa tv:tä..
Onneks sain itteni ylös ja painimaan, saatanan hyvät treenit olikin ja nyt on mielikin virkeä! :)

Kivasti tullu poljettua jopolla. Viime perjantaina sain pyörän, polkenu oon neljänä päivänä ja kasassa on 262km.

Olis kyllä tälle illalle vielä niin paljon hommaa tiedossa, että en yhtään ihmettele, jos kupoli räjähtää. Muistutappa, että sendin sulle kuvan meikän reuhkasta huomenna!

Minäpä muistutan. Tuli tänään ihan kauhea karkinhimo. Ajoin äsken ihan paniikissa ABC:lle ja tankkasin kaikkee hedelmiä mukaan ja sit iski neronleimaus! Pilttiä! Hedelmäsoseita! Mä vedän niin paljo kaikkee makeita omenoita ym. ettei tee enää karkkia mieli. Varmuuden vuoksi ostin kuitenkin sitä karkkiakin itseasiassa... krhm...

Minäpä muistutan. Tuli tänään ihan kauhea karkinhimo. Ajoin äsken ihan paniikissa ABC:lle ja tankkasin kaikkee hedelmiä mukaan ja sit iski neronleimaus! Pilttiä! Hedelmäsoseita! Mä vedän niin paljo kaikkee makeita omenoita ym. ettei tee enää karkkia mieli. Varmuuden vuoksi ostin kuitenkin sitä karkkiakin itseasiassa... krhm...

Mää söin leipäjuustoa hillolla, heikot sortuu elon tiellä!

Miten mä muistelen että suomenversio Onnenpyörästä ois ollut asteen verran tylsempi formaatti..

diapo1d275798546545450defbfb9a187a91c.gif

b4fea55db7a13a993c9134c0d75839ad.gif

diapoa550c0d1f24c69e1496de9a1a8aba5d8.gif

9bac0ccd2ee0002ed6b0fe89cce690e3.gif

d1abb2478864101adba33d903cb8a8e2.gif

diapoc48801df45b8468e5e14ac2a4b1b7a26.gif

diapoa2a72d9ba445c116454acbd00f7cb43b.gif

5cc34e9c07fc5f85913b9e89e6b14c00.gif

Saatan toki olla väärässäkin... :rolleyes:

Tästä on kyä varmasti keskusteltu aiemminkin, mutta kävin kävelemässä tänään pari rättikauppaa läpi ja voi niitä rassukoita (miähiä!) ketkä sinne oli joutuneet näkymättömällä kahleella völjyyseen. Tuli kyllä syvä myötätuntorispekti.

<avautuminen>
En kyllä edelleenkään ymmärrä miksi jotkut naiset raahavat sen miespuoleisen vastinkappaleen vaatekauppaan?! Siis miksi ihmeessä? Siinä isäntä sitten huokailee ja välttääkseen kaikki konfliktit sanoo kaikista naisen vaatteista "nätti on". Sitten nainen kiukkuaa kun "sinäkään et sano ikinä mitään mielipidettä" ja taas on asiat huonosti. Sen ehkä pienesti ymmärrän jos mukana olevan miehen tehtävänä on maksaa ostokset kassalla, mutta eikö se nainen osaa niitä valita itse ja kantaa ne kassalle valmiiksi, jotta sen toisen ei tarvitse nojailla pitkin vaaterekkejä kärsimysnäytelmän pääosassa. Kysyn minä vaan, että HÄ?!
Ja ne miehet jotka lähtevät mielellään (ja jopa joskus ehdottaa shoppailua :wtf: (onko sellaisia?) ) ovat harvassa ja niiden meno on ihan eri luokkaa.
</avautuminen>

Ps. Verkkokaupat on pop :)

Harmi kun useampi nainen ei ajattele noin. Ainoat shoppailureissut, millä olen aidosti viihtynyt, on ollut alusvaateostoksilla. Niissä osaa sanoa jopa mielipiteenkin: "Vähemmän kangasta, tossa on liikaa." "Eihän noista näe edes läpi."

Olipa hieman piiiitkähkö työpäivä. Jos vaikka söis kolmannen kerran tälle päivälle. :D

Nyt viimeinkin ymmärrän miksi ukiltani ei jäänyt yhtään Onnenpyörän jaksoa missaamatta..
Alan ymmärtää miksi mummoni päätti elää elämänsä ilman uutta miestä ukin kuoltua 52 vuotta sitten. Hänkin katsoi tunnollisesti Onnenpyörän jokaisen jakson :D

Kyllä rupeaa elämä taas tuntumaan ihanalta, sillä enää yksi työvuoro ja sitten alkaa loma :dance:

Olipa hieman piiiiitkähkö työpäivä. Jos vaikka söis kolmannen kerran tälle päivälle. :D

No höh. Piristyisitkö vaikka tällä?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mites Tepen Gallardon hankintasuunitelmat? Ruvenu tos kylillä pyärii sellai keltanen tänäkesänä :D

Kai se on nyhdettävä tuo tärisevä koira tuolta lauteiden alta iltalenkille ja hivuttauduttava nukkumaan. Huomenna vois yrittää mennä salille.

Alan ymmärtää miksi mummoni päätti elää elämänsä ilman uutta miestä ukin kuoltua 52 vuotta sitten. Hänkin katsoi tunnollisesti Onnenpyörän jokaisen jakson :D

Kyllä rupeaa elämä taas tuntumaan ihanalta, sillä enää yksi työvuoro ja sitten alkaa loma :dance:

Enää neljäs päivä putkeen töitä nukkumatta ja sitten kyllä lupaan rauhottua ja nauttia lomasta ja seurasta :dance:

Mites Tepen Gallardon hankintasuunitelmat? Ruvenu tos kylillä pyärii sellai keltanen tänäkesänä :D

Nyt rakennetaan taloa, pihamaita ja muuta sellaista... Mut kyllä joku päivä rahareiät vähenee ja hommataan isillekkin uusi lelu :)

Back
Ylös Bottom