Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Katseleeko kukaan muu pakkislaisista Hyviä ja huonoja uutisia? Loistavaa viihdettä iltaan!

Mulla menee noi jatkuvasti boksille, kattelen sieltä aina välillä muutamankin jakson putkeen. Tykkään kyllä :)

Ehkä parasta suomalaista viihdettä pitkään aikaan! Kaiken kaikkiaan loistava tuo vakiokokoonpano HHU:ssa, vaikken aivan aluksi tuolle Mikko Kuustoselle juurikaan lämmennyt.

Ehkä parasta suomalaista viihdettä pitkään aikaan! Kaiken kaikkiaan loistava tuo vakiokokoonpano HHU:ssa, vaikken aivan aluksi tuolle Mikko Kuustoselle juurikaan lämmennyt.

Mä tykkään tosta Kuustosesta siks, kun se repeilee koko ajan, sillä ei pidä pokka ollenkaan :D

Näin tänään erään naisen äheltävän pyöränsä kanssa vesilätäkössä. Jostain syystä hän päätti pysäyttää pyöränsä lätäkköön, yrittäen sipsuttaa varpaisillaan. Olisi ollut varmasti helpompaa ajaa hiljaa lätäkön yli, eikä säätää tuolla lailla - nythän naisen kengät kastuivat. Vieressä ollut spurgu totesikin hilpeästi: "Nyt kastui jotain muutakin kuin tussu!"

Törkeet rusketusrajat tullu jo täs puolentoist viiko aikaa. Nyt niitä hommia duunissa, missä saa olla ilman paitaa :curs:

Mä tykkään tosta Kuustosesta siks, kun se repeilee koko ajan, sillä ei pidä pokka ollenkaan :D
Juuri tuon takia tykkänkin tuosta Kuustosesta nykyään enemmän kuin silloin aluksi, plus se, että nuo muuta tyypit kuittailee sille koko ajan sen musiikkiurasta ja jonkinlaisesta vakaumuksellisuudesta. Näyttäisi kuitenkin ottavan kuittailun aika hyvin vastaan. Ja jostain syystä tuo Pirjo Heikkilä :haart: ... tai sitten vain sen takia, että on ainoa nainen noista vakiokasvoista.

Unohtu laittaa, meitsi ihan koukussa:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joku oli varmaan vaihtanut kiekot painavampiin pilaversioihin salilla. Kyykkäys oli ihan helvetin raskasta. Kokeilin tuota JP Fuxin treenilaturia ottamalla päivemmällä pienen oluen terassilla. Ei toiminut. Liekö oli väärää merkkiä kun ei ollut Milleriä tai Pirkkaa :confused:

Juuri tuon takia tykkänkin tuosta Kuustosesta nykyään enemmän kuin silloin aluksi, plus se, että nuo muuta tyypit kuittailee sille koko ajan sen musiikkiurasta ja jonkinlaisesta vakaumuksellisuudesta. Näyttäisi kuitenkin ottavan kuittailun aika hyvin vastaan. Ja jostain syystä tuo Pirjo Heikkilä :haart: ... tai sitten vain sen takia, että on ainoa nainen noista vakiokasvoista.

Siinä Pirjossa on jotain... En tiedä mitä. Joissain on sitä jotain.

Kuinkahan pahasti yön aikana onnistun murjomaan tota kemmasta sormea. Noi särkylääkkeet on kyllä ihan hanurista. Mitään eroa oo huomannu koko päivänä vaikka niitä popsinu. Ehkä sen aamulla sit huomaa kun vaikutus on lakannu yön aikana :jahas:

Kuinkahan pahasti yön aikana onnistun murjomaan tota kemmasta sormea. Noi särkylääkkeet on kyllä ihan hanurista. Mitään eroa oo huomannu koko päivänä vaikka niitä popsinu. Ehkä sen aamulla sit huomaa kun vaikutus on lakannu yön aikana :jahas:

Itseasiassa määräshän ne sulle sellasen cocktailin? Koska tulehduskipulääke yksin ei ainakaan paljoa auta sellaseen leikkaushaava-tyyppiseen kipuun, vaan yhdessä esim parasetamolin kanssa. Mä muistan että kun oli leikkaushaava niin 11 nappia joutui ottaan päivässä ja katsomaan kellosta koska uskaltaa ottaa lisää.

Juu panadoolia ja buranaa.. Mulla on kyllä panacodiakin edellisistä vammoista tallella jos tuntuu siltä. En kyl muista oliko niistäkään mihinkään.

Nii i. Pitäis varmaan ottaa vähintään viisinkertaset satsit että ois jotain iloja.

Eikä edes riitä :D Mä sanon aina suoraan siinä lääkärillä ollessa, että mitään buranaa tai muuta vastaavaa jäniksenpaskaa on turha kirjottaa. Samoin kuin Panacod, ei mitään vaikutusta.

Eikä edes riitä :D Mä sanon aina suoraan siinä lääkärillä ollessa, että mitään buranaa tai muuta vastaavaa jäniksenpaskaa on turha kirjottaa. Samoin kuin Panacod, ei mitään vaikutusta.

Mitä napei ne on kirjottanu sul?

Mitä napei ne on kirjottanu sul?

Pari kertaa on ollu Arcoxia 120mg viikon ajan ja nyt ois tossa vielä reseptillä samaa tavaraa 60mg. Noita vahvempia ei vissiin saisi syödä kovin pitkään yhtäjaksoisesti.

edit. Mutta toisaalta, mulla ei ole koskaan ollut mitään leikkaushaavaa tms. Enkä kyllä kuolemaksenikaan muista mitä oon sillon syöny ku silmäkulmaan laitettiin viis tikkiä pienen juhannusäksidentin jälkeen :D

Pari kertaa on ollu Arcoxia 120mg viikon ajan ja nyt ois tossa vielä reseptillä samaa tavaraa 60mg. Noita vahvempia ei vissiin saisi syödä kovin pitkään yhtäjaksoisesti.

edit. Mutta toisaalta, mulla ei ole koskaan ollut mitään leikkaushaavaa tms. Enkä kyllä kuolemaksenikaan muista mitä oon sillon syöny ku silmäkulmaan laitettiin viis tikkiä pienen juhannusäksidentin jälkeen :D

Okei. Ei mullakaan kyl mitään kummempaa oo.. Lastotti vaan ton sormen ku se väänty ja murtu. Perjantaina voi sit alottaa kunnon lääkityksen jos tuntuu siltä. Tai vaikkei tuntuiskaan.

Back
Ylös Bottom