Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ostin joskus ruottista sellasen piikkinuijankin. Piti muka keräillä sellasia. :D
Onpahan ollu pitkä päivä. Ja viikonloppu. Koko viikko. Huhhuh. Elämää ei pääse pakoon. Hetki Flogging Mollya ja sitten varmaan pakko jo oikaista nukkumaan. Hirveä väsymys.
Kieltämättä vähän väsyttää. Kävin äsken haahuilemassa reilu puol tuntia tuolla ulkona ja se teki kyllä hyvää.

Iltalenkki ois kyllä poikaa... Mua väsyttää, mutta en varmaan saa unta, jos meen sänkyyn. Vähän sellainen olo.Kieltämättä vähän väsyttää. Kävin äsken haahuilemassa reilu puol tuntia tuolla ulkona ja se teki kyllä hyvää.
Laittakaahan liskot parastanne, täältä tullaan...
Iltalenkki ois kyllä poikaa... Mua väsyttää, mutta en varmaan saa unta, jos meen sänkyyn. Vähän sellainen olo.
Onko semmonen fiilis, että saattaa liskonpojat käydä kiusaamassa? :D Yllättävän helppo päivä ollu, aamulla pelkäsin paljon pahempaa.
Se voi olla, vaikka aika vähällä tästä on taas selvitty. Lätkämatsin aikana oli pahimmat olot ja toinen erä meni hyvin pitkälti silmät ummessa. Kerran näin krapulayönä unta, jossa mua jahtas oikeasti liskot, sellaset dinosaurushirmuliskot. Niitä juoksentelin sitten karkuun
Minä kävin kevyen pystytreenin ja vatsat tekemässä ahkerana pikkukettuna![]()
Siinähän tulee sitten aerobiset hoidettua samalla rytinällä ja saa aamulla nukkua vähän pitempään kun on jo käynyt urheilemassa.