Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huusit niin paljon discossa, ettei ihme :)
Selällään itkupotkuraivareissa, eiku miten se meni :D

Ääni on täälläkin vielä vähän maissa. Mutta sehän on vaan seksikäs semmonen vähän kähee ääni? Eiks ni? :D
Nimenomaan :) Junassakin tuli onneksi oltua niin hiljaa...

Kuka nyt ei pubiruusulta haluaisi kuulostaa? Tuli kyllä puhuttua ja naurettua niin paljon koko viikonlopun, että nyt en ookaan sit yli 12h sanonu oikeastaan mitään.
Onneksi tänne ei tartte kuin kirjoittaa, töissäkin naputan mielelläni nyt vain sähköposteja ;)

Nimenomaan :) Junassakin tuli onneksi oltua niin hiljaa...

Onneksi tänne ei tartte kuin kirjoittaa, töissäkin naputan mielelläni nyt vain sähköposteja ;)

Junamatka oli kyllä tosi hiljanen! Koskaan oo niin jäätävää tunnelmaa kohdannut. ;)

Face-chatissa pari kaveria yrittäny keskustella mun kanssa, mutta kun ei irronnu eilen illalla edes siihen mitään. Kommentit oli luokkaa "jaa, okei, aha" :D

Mä oon kyllä saanut tässä jutustella työtovereden kanssa. Yhdelle jo kerkesin ilmottaan (Shagrathilta mallia ottaneena) ihan hymyillen ja ystävällisesti, että painu nyt v...uun siitä. :D Eli ihan puheliaalla tuulella olen vieläkin.

Vätykset. Itse sentään tein duunia eilisillan hajoiluista huolimatta niskalimassa ja jalkakarvat tulessa! Kiitos firman "hyvien" tulityövaatteiden :jahas: Nooh, kyllä tosi metallimies aina sulan rosterin kestää!

Ei se motivaation puute meinaa, että ei töitä tekis. Pakko kai se on paskahommissa tehä. Ois vaan joskus kiva, että hommat toimis... :jahas:

Ei se motivaation puute meinaa, että ei töitä tekis. Pakko kai se on paskahommissa tehä. Ois vaan joskus kiva, että hommat toimis... :jahas:

Ei selityksiä! Tosi työmies/nais viheltelee iloisesti raataessaan!

...vai pikemminkin...

[video=youtube_share;CB8F8g1-4Uw]http://youtu.be/CB8F8g1-4Uw[/video]

Kolmen viikon aasian reissun jälkeen duunit kiinnostaa kuin kasa tiiliä. Lisäksi pitäis hieman opintoja jatkaa mitkä on roikkuneet kauan. Puhumattakaan ex-vaimon muuttoon pitäisi lähteä vkl avuksi.

No-niin, kämppä imuroitu, lattiat luututtu ja pinnat pyyhitty. Nyt kehtaa taas kutsua vieraita, mistä hemmetistä tota pölyä tulee noin helvetisti :confused:

edit. Vittu mikä myräkkä ulkona ainakin täällä hämeessä, ei tuolla kohta pysty edes käveleen, tuulee niin saatanasti että varmasti jokunen puu katkeaa:rock:

Väsyttää ihan perkeleesti.

Kahvia ja ulos happihyppelylle:whip: Ei saa jäädä tuleen makaamaan!:)

Väsyttää ihan perkeleesti.

Sama juttu, tein äsken vajaan kolmen sivun tenttiprepin mutta onneksi tentti on illalla ja töissä ehtii hieman lukea. Tässä kurssissa 100% arvosanasta tulee tentistä...

Mitä on lasagne salaatti? :wtf:

Back
Ylös Bottom