Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onnea Äidit! Me pikkuset tarvitsemme teitä :)

Hyvetä äitienpäivejä kaikille äiteille!

Tulipa käytyä kuvauksissa ja nyt vois lähteä vaikka pärtsää mummon luo. :haart:

^Sanoisin että yksi eeppisimmistä lopputaistelukohtauksista ikinä (vaikkei ihan mennytkään kirjan mukaan).

Onpahan ollu pitkä päivä. Ja viikonloppu. Koko viikko. Huhhuh. Elämää ei pääse pakoon. Hetki Flogging Mollya ja sitten varmaan pakko jo oikaista nukkumaan. Hirveä väsymys.

Onpahan ollu pitkä päivä. Ja viikonloppu. Koko viikko. Huhhuh. Elämää ei pääse pakoon. Hetki Flogging Mollya ja sitten varmaan pakko jo oikaista nukkumaan. Hirveä väsymys.

Kieltämättä vähän väsyttää. Kävin äsken haahuilemassa reilu puol tuntia tuolla ulkona ja se teki kyllä hyvää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kieltämättä vähän väsyttää. Kävin äsken haahuilemassa reilu puol tuntia tuolla ulkona ja se teki kyllä hyvää.

Mun oli tarkotus lähtee koiran kans kävelemään sen jälkeen ku oon hakenu sen hoidosta, mutta tultiin vasta nyt himaan. Meinasin nukahtaa rattiinkin "pari" kertaa enkä kertakaikkiaan enää jaksa lähtee mihinkää. Ois ollu kyl hyvä saada vähä nesteitä ja tätä kuonapaskaa liikkeelle. Ihan turvonnut ja mätänevä olo :D Aamulla jos kävisi reippaan kävelylenkin koiran kanssa. Huomenna sitten salillekin! :)

Laittakaahan liskot parastanne, täältä tullaan...

Onko semmonen fiilis, että saattaa liskonpojat käydä kiusaamassa? :D Yllättävän helppo päivä ollu, aamulla pelkäsin paljon pahempaa.

Iltalenkki ois kyllä poikaa... Mua väsyttää, mutta en varmaan saa unta, jos meen sänkyyn. Vähän sellainen olo.

Pikanen kävelylenkki ulkona, niin luultavasti unikin tulee paremmin.

Onko semmonen fiilis, että saattaa liskonpojat käydä kiusaamassa? :D Yllättävän helppo päivä ollu, aamulla pelkäsin paljon pahempaa.

Se voi olla, vaikka aika vähällä tästä on taas selvitty. Lätkämatsin aikana oli pahimmat olot ja toinen erä meni hyvin pitkälti silmät ummessa. Kerran näin krapulayönä unta, jossa mua jahtas oikeasti liskot, sellaset dinosaurushirmuliskot. Niitä juoksentelin sitten karkuun

Se voi olla, vaikka aika vähällä tästä on taas selvitty. Lätkämatsin aikana oli pahimmat olot ja toinen erä meni hyvin pitkälti silmät ummessa. Kerran näin krapulayönä unta, jossa mua jahtas oikeasti liskot, sellaset dinosaurushirmuliskot. Niitä juoksentelin sitten karkuun

Siinähän tulee sitten aerobiset hoidettua samalla rytinällä ja saa aamulla nukkua vähän pitempään kun on jo käynyt urheilemassa.

Siinähän tulee sitten aerobiset hoidettua samalla rytinällä ja saa aamulla nukkua vähän pitempään kun on jo käynyt urheilemassa.

Valveunet olis kyllä tuossa suhteessa käteviä, ne vaan on aivan jäätävän pelottavia. Vois viuhtoo menemään pitkin kämppää ja tapella näkyjä vastaan

Back
Ylös Bottom